angelicageorgson

Alla inlägg under januari 2013

Av Angelica - 14 januari 2013 17:13

Vaknade med liiite panik när jag kom på att jag srängde av mobilen på morgonen när första larmet a
satte igång! Men vaknade 10,15 så hade 45 min på mig.. Annikki sov här så hon blev självklart med dragen :-) Fixade det jag skulle på stan med mötena och fick fri kort till träning, så jag skulle ju vara duktig så bokade in ett spinnings pass till imorgon.. Men fick ju självklart ringa och avboka det eftersom dagis ringde och sa att Limå hade hög feber igen "/ Så får ta det på Onsdag om limå är friskare.. Nu blir det soffa chill och ev. Dra o köpa hårfärg så jag kan slingra håret ;) men ska ta och tänka igenom det först :)

Av Angelica - 13 januari 2013 20:59

Åå vad skönt med ett varm och dunkande musik i öronen.. Imorgon är det en ny vecka och bara några dagar kvar tills jag och Limå ska åka till Töcksfors och tillbringa helgen med mamma, syster och alla barnen ! :-) Så det blir ju as nice jaoo :+)
Har hållt på och städat en massa här hemma. Vilket jag tycker att jag gör varje dag.. Men det blir ju stökigt när man låter barnen äta överalt.. Nu ska jag tvätta håret sen slänga mig i soffan innan det är dags för sängen

Av Angelica - 12 januari 2013 23:35

*Sagan om ringen
*misslyckade negerbollar
*och sista ciggen
sen ska jag försöka sluta röka...
Wish me good fucking luck!

Av Angelica - 12 januari 2013 17:52

Ush vad jag verkligen hatar helger.. För då gör jag inget annat än att ligga på soffan och tänka på mat (ja jag e fet) Limå är hos sin pappa och jag sitter och kollar på nån bajs film på tv.. Funderar på om jag ska göra Negerbollar eller kanelbullar, men då måste jag gå till affären o de orkar jag inte "/

Av Angelica - 11 januari 2013 20:55

Dagis ringde vid 2 och sa att Limå hade 40° feber "/ stackarn.. Men hon hade ändå varit pigg och skuttat runt.. Så det blev att hämta henne sen gå till affären och handla lite till middan (taco) När vi kom hem så satte vi oss i soffan och myste lite vilket slutade med att vi båda somnade och vaknade vid halv 8... Upp och laga maten så bada skrollan och nu liggen vi här och kollar på film.. Får se om lillen somnar.så jag kan diska o städa lite ;-)

Av Angelica - 11 januari 2013 12:59

Inte okey.. Nu tycker jag att de ska börja bli varmt kommer ju fan inte att kunna leva med 50- grader 10 månader om året resten av mitt liv.. Som tröst ska jag slämnga mig i solariumet ett tag innan jag hämtar Limå på dagis..
Men först ska jag iväg till soc och lämna papper så jag kanske får pengarna tidigare den här månaden :-) Så har jag pratat med Limås pappa om om att han ska ta Limå en vecka i slutet av månaden så jag kan åka till Sthlm... ;-)

Seg

Av Angelica - 10 januari 2013 23:30

Ååå somnade igen när jag kom hem ifrån jobbet "/ tog med mat så jag och Limå åt lite o så däckade jag på soffan medans Limå kollade på film och höll på med min mobil. La henne och fortsatte min ställning i soffan framför en film och kebab tallrick som jag ringde och beställde.. Ås nu blir de att kolla lite mer tv sen slänga mig i sängen o försöka sova så jag kommer upp till mitt möte imorgon!

IS

Av Angelica - 10 januari 2013 09:08

Fy faraooo vad det är kallt.. Får väl inte klaga eftersom jag själv valde att gå ut i tights.. Dummaste jag har gjort i år.. Kan nu i alla fall vara glad över att jag i alla fall kom upp i tid idag så jag inte kommer försent till jobbet:)

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards