angelicageorgson

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Angelica - 27 augusti 2011 21:40

Kom tbx hem till min bror för inte så länge sen, limå sov i bilden så hon är ju inte precis trött nu =/jag e svin trött men väntar bara på att Bror o hans tjej ska kolla klart på filmen från igår eftersom dom bara såg halva. Sen Måste ju såklart limå somna, Imorgon blir det shoping, ska försöka hitta något fint till min lilla söta älskling ( Peshte ) .. Familjeträffen var jätte kul och tiden bara flög iväg, fick tacos och massa fika och annat godt. Tog en massa bilder eftersom min syster i Spanien så gärna ville ha, men får ta och lägga ut dom imorgon eftersom dom är på kameran som ligger i arnvagnen SOM LIGGER i bilen =) Nu vill jag bara sova men filmen är inte klar förs om 1 timme =S Inte okey..! Men, men.. Måste tvätta av mig och byta kläder sen ut och ta en cigg innan jag försöker lägga Limå igen.. God Natt på er alla <3

Av Angelica - 27 augusti 2011 09:42

Vaknade för kanske någon timme sen, Har Ducshat med limå och gett henne mat. Ska ta och äta frukost om jag inte går till cafeet och får en kaffe også =) Men nu först måste jag göra mig klar =) Big day today =)

Av Angelica - 27 augusti 2011 00:05

Såå Kan börja med att skrivaatt de bliv shopping, köpte nya tights till mig som jag ska ha på mig imorgon när vi drar på familjeträff, så mössa,vantar och 2pack strumpbyxor till Limå. Så hon är klar för vintern,,, ska ta bild imorgon oc lägga ut ( om jag kommer ihåg ) Så åt vi på MCDONNALDS sen hem och kolla på film och ha fredagsmyyyys =) Bror o hans tjej gick o la sig för ca, 1 timme sen så det var bara jag som såg klart hela filmen. Och nu sk ajag ut och ta en natt-cigg sen göra mig klar för natten ;) See u tomorrow, =)

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards