angelicageorgson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Angelica - 26 augusti 2011 17:56

Har precis ätit, haha det ända jag gör är typ att äta här =) Bror ligger o vilar medans hans tjej och dotter är i ducshen.. Vill verkligen dra till kista och köpa några fina byxor tills imorgon, hoppas bara att någon orkar åka med mig..! Limå Äter äpple foc småkollar på AV, I LOVE HER! Tänkte ta med henne ut och gunga ett tag men först ska hon få lite mat om hon nu vill ha det. Hon värkar redan vara så förnöjd såå ;) VILL SHOPPA!!!

Av Angelica - 26 augusti 2011 14:17

Hahah damp ? =) Nej men har varit på en mini promenad med brors tjej så vi gick ner och tog en kaffe, smakade doc inte såå bra eftersom det var varmare än förväntat ute =) Tummen upp för det. Broor kom hem tidigare idag och nu har han helg så GRATTIS till han =) haha, Limå SOM VANLIGT härjar runt på golvet. Senare drar vi iväg på shopping vilket känns heelt okey eftersom en del av pengarna kom idag så har fått betalat Internette/datorn, Förstörelse från den andra lägenheten och en gammal räkning vi missat sen january =).. Hyran o körkorts räkning kvar då =)

Ite kul med räkningar =( Men de e livet!!


   

Limåååå.. Får inge svar så upptagen hon e =)

Av Angelica - 26 augusti 2011 09:36

Nu sover lilla Limå och bara jag som är vaken :) Tillomed hunden o katten sover ;) hehe coolt. SKa lägga in några bilder från Igår sen slappa framför TV:n =)


 

Limå just NU! =)


               

Hehe riktigt litet kakamånster =)

Av Angelica - 26 augusti 2011 08:10

GOD MORGON haha lite stålt över att jag vakna så tidigt, eller vaknade för 30 min sen ;) känndes inte okey ibörjan men nu känns det skit skönt faktiskt. Jag är absolut ingen morgon människa, men det kanske blir annat nu ? =) Sitter här och äter frukost o limå härjar som vanligt runt på golvet. Bror drog till jobbet och hans tjej och dotter gick och la sig igen =) Så nu blir det mig och limå framför TV:n ;) ha en goood day!

Av Angelica - 25 augusti 2011 22:01

Såå nu är jag back in my hometown - MÄRSTA. Kom för några timma sen så har hunnit vara ute med Molly (deras hund) Pratad och myst med Familjen. Limå somnade ganska nyss, hon brukar ju ha lite svårt för at somna på andra ställen en hemma, Men tycker att det gick bra ändå. Tågresan gick også kanon, tog massa bilder men får ta och lägga in dom imorgon. Har inte så good time nu eftersom jag har gjort iordning varma mackor med tomat,ost och skinka. Så dom ligger i ugnen o är väl snart klara. Så väntar jag på att mina TV program ska börja. Shiiit såg nu på klockan att den bara är 22 ?? Trodde en var närmare 12 , Men både bror, hans dotter och Tjej har lagt sig kanske därför =) Men nu måste jag dra o kolla mina makor ;) Ciaao!


 

Var tvungen o ta en bild från brors dator eftersom det är den jag använder =)


Min bruuur o hans söta lilla dotter Nova <3

Av Angelica - 25 augusti 2011 12:23

Just ne är jag skapligt sur och irreterad. Men har ingen aning om varför, jag bara vaknade sug. Så stör jag mig på ALLT.. Aah just nu håller Limå på och kletar Balleria Choko kakor på mig,, mm mysigt.. Blir en till ducsh alltså. choklad över hela soffan nu også. snart hela lägenheten. MEN just för att jag är sur så bryr jag mig inte. Pshte kommer få ta de när han kommer hem. Måste fixa mig o limå nu sen dra o hämta frukost (redbull & kakor) FETT!!¨


 

Kan ju säga attdet är mycket kletigare än det är på bilden.. Men ser hon inte mysig ut, ha-ha-ha...

Av Angelica - 24 augusti 2011 22:36

Limå sover sen ca. 1 timme tbx. Hon blev trött av det mysiga badet vi hade :) Och all gröt hon ät , så inatt sover hon nog som en stock. Jag har packat klart och gått igenom vad jag ska ha med mig, Så imorgon har jag bara att packa ner allt i väskan och packa ner limås mat. Om det inte är något annat jag har glömt...? Jag är helt slut efter idag, Fattar inte helt varför, men blir nog inte uppe så länge till. Ska ta en stund framför TV:n måste ju se scrubs, 1&½ men och de vanliga :D Killen tog en skit fin bild på mig och limå när vi badade men får ta och lägga ut den någon annan dag eftersom han inte är hemma nu och jag drar imorgon. Och måste bara säga att ser jag en viss person i Stockholm så kommer jag fan inte kunna hålla mig, då måste jag klappa till H*n.. PEACK AND LOVE FUCKERS...


 


Gammal bild ;)

Av Angelica - 24 augusti 2011 18:19

Nica ah, kände att jag skulle sno rubriken från Josse. Som absolut vanligt så sitter jag i köket medans Limå sover. Kom hem alldeles nyss, fick Sms biljätten også och då börja jag känna att jag måste packa och fixa allt för jag åker imorgon. Blir alltid strässad innan jag ska åka någonstanf med tåg. För det värsta jag vet är tåg som är sena eller om de ska bli massa strul, var aldrig såförut men nu med barnvagn känns det lite knas. Nu måste jag bara dammsuga och sen fixa mig något att äta så tar jag nog ett bad med limå och lägger mig tidigt. Sååå jag säger god natt nu isället. Peaaace


 

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards