angelicageorgson

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2011

Vill,vill,vill!!!!

Av Angelica - 30 augusti 2011 22:15

Heej. Jag sitter i köket (som vanligt) Limå somna för ett bra tag sen. o the gaay e ute hos sin kompis. Ska ta och värma ost och skink pajen och se hur den smakar sen sätta mig framför TV:n o se om de finns no kul. efter det ska jag slänga mig i ducshen sen antagligen tbx till TV:n o bara ta det lugnt =) Har tagit bild på vårt vardagsrum och limås rum bara för skoj så ni får se hur jag bor, ÄN SÅ LÄNGE . fortfarande mycket som ska ändras innan jag blir helt nöjd. Prio 1 är en ny TV!!! Bild på sovrummet (som jag tycker är mysigast just för att det är jag som fixar der ) Får nu bild på imorgon eftersom limå ligger och sover där nu så vill jag inte tända lampan och styra så hon vaknar. =) MEN TYVÄR VILLE INTE BILDERNA IN PÅ DATORN,.... Får se om dom vill in imorgon då. Annie ringde och ville ha sälskap med att vandra på stan imprgon, så det blir ju kul o ha något o göra. Vilket jag alltid har bara att det alltid är det samma. kollade runt på massa kropps behandlingar och blev bara såå sugen på massage och ALLT! Kanske dags för mig att börja ta hand om min kropp vilket jag inte har gjort förr, bortsätt från ansiktsmask.Skulle vara otroligt skönt o bara få ha en egen dag för mig själv 1 dag i månaden. Visst älskar jag limå och vill alltid vara med henne, men behöret ta de lugnt også.. Ska höra men Annie eller Jennie om dom hänger med på att ta en spa dag i månaden sen sätta sig på uteserviringen och ta några goda drinkar.. =) Jag tycker det låter kanon. HAr ju inte druckit eller festat på över 6 månader, inte för att jag tycker om det. Men att bara sitta lugnt o prata o umgås är ju underbart. =) såå det är mitt nya mål =) Men nu måste jag nog ta min ducsh innan det blir försent.. har grannar vars största intresse är att klaga på folk =/.. Så god natt på er alla och enjoy er natt =)


 

En GAMMAL bil på mig från 2009 =)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 4 oktober 2013 19:52

Nu är det verkligen tid för mig att börja ta hand om både mig själv och min vardag igen. Dom senaste veckorna har varit knas! Men de e så jag blir när jag inte mår bra. Jag visar absolut inte mina känslor öppet för hela världen. Men idag vaknade jag ...

Av Angelica - 5 september 2013 11:07

Dagens to do! ? STOR städa ? Sortera kläder ? Få nytt badrumsskåp och dörr till köket ? Söka jobb! Varje dag ska jag ha massa att göra men tar jag tag i det..? -Nej..! Saker som ska ta några timmar har nu tagit flera dagar och allt är bar...

Av Angelica - 18 augusti 2013 00:29

Äntligen ska det hända lite toligheter i livet :-) För på måndag åker jag till sthlm UTAN barn och stannar HELA veckan! And it feels sooo fucking goood! Kommer vara hos emelie i rinkeby och vara ta de lugnt o njuta av livet ;-) ...

Av Angelica - 8 juli 2013 19:45

Mammas bebis har blivit stor! Hon har kastat nappen i papperskorgen och ska inte ha den längre, så nu gäller det för mig att gömma alla som finns hemma. Så får vi se hur det går ikväll när det är dags att sova. Men först ska vi njuta lite av sommar ...

Av Angelica - 7 juli 2013 01:20

Min lilla skrutt vaknade för en stund sen och klarar inte av att somna om, så jag lät henne komma och limmå med mig i soffan och äta lite vindruvor och kolla på filmen som var på TV. Filmen är slut och nu blir det sex skola på TVn men orkar verkligen...

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards