angelicageorgson

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Angelica - 3 september 2011 23:46

Jag ska bara ta och dela med mi av gammal musik =)









De räcker såå.. jag ska ta o ladda ner mer musik sen sova. =) GOD NATT








Av Angelica - 3 september 2011 21:13

Så nu sover båda barnen;) hehe killen och limå. Så får min egna lilla tid nu =) Alltid skönt.

Idag har jag o limå varit i stan på Annies jobb som jag skrev tidigare sen kom P och så drog vi och köpte limå mat sen till Mariebergskogen som är ett msigt ställe. Det var något som hände där dom hade musik (Dogge doggelitooo) Så vi satte oss vid ett bord och ät maten och tog några knaz bilder =) Limå sov under hela tiden annars var det jätte fina lekplatser där som hon skulle tyckt  vara roliga =)

Sen drog vi hemmåt och har bara legat i sängen och myst tills det var dags för limås bad och kvällsmat.

Jag funderar på att laga tacos, blev såå sugen på det ;) hehe som  jag har sagt så älskar jag natt-äta.

Tvättstugan missade jag =( det är surt men det är säkert något leddigt imorgon, (älskar att tvätta klädern ) =)

killen vaknar väl när han känner lukten av mat så får vi ta en myskväll framför TV:n och se om det finns någon bra film.


Nu kommer några bilder från idag =)


                     

O jag har samma problem med datorn att bilderna bara försvinner när jag vänder dom.. ??


Av Angelica - 3 september 2011 14:56

grej sitter på annies jobb i stanoch Limå får mat;) hon skriker och vinkar hejdå till alla som kommer och går;) taskigt läge att the gay tappa 4000 igår så hur manska klara sig hela månaden blir ju intressant o se:( gick en goood kaffe som jag snart ska lämna för att gå ut och ta en cigg så Annie kan få smygröka lite eftersom hon inte får röka på jobbet (HENNES CHEF SUGER) det var de,,, ha en fortsatt bradag :)

Av Angelica - 3 september 2011 11:10

Nu sitter jag och äter frukost med limå brevid som äter upp min ost =) Vaknade vid 9 men låg kvar i sängen o myste med limå till halv 11 tiden så var det bara upp och fixa oss, damsuga lite och nu äta frukost. Ska äta upp sen gå ut och få lite luft. Hoppas bara det inte sk aregna idag =/ Ha en trevlig dag annars.

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards