angelicageorgson

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Angelica - 4 september 2011 20:47

Nu ligger min lilla älskling och sover så sött i sin säng. Hon somnade nyss i  min famn och fick massa kramar tills hon somnade. Jag sitter och väntar på min pan-pizza som e i micron så ska jag umgås med TV:n som varje kväll. Blir nog en tidig natt för imorgon har limå kontroll 1 sen tvättstuga 7 =) Ska bli sååå skönt. Nu säger jag bara gör natt =)



Av Angelica - 4 september 2011 15:18

Nu har jag en liten rökpaus från storstädet, Hela sovrummet är tvättat fråt golv till tak. Så det står och torkar lite. Toan är typ klar måste bara få bort tvätten ska gå och se sen om det finns någon ledig tid idag. Ska mublera om sovrummet heeelt! Min älskade lilla Limå är hos sin farmor och får säkert massa uppmärksamhet ;) Svårt att städa när hon är hemma då brukar det bara bli att dammsuga. Jag älskar i alla fall att städa och lyssna på så hög musik att nästan fönstrerna går sönder när jag har lite deppiga dagar =/ Aja,, nu ska jag börja igen sså jag blir klar medans jag fortfaarande har motivasjonen inne =)



Av Angelica - 4 september 2011 12:24

Jag ska bara medela om att jag har vaknat ganska nyss, så har jag tvättat av limå och dammsugat så nu behöver både jag och limå mat =) Sen säger limå att hon vill gå ut så då måste vi ju bara göra det. HA en bra söndag =)


 


(Gammal bild)

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards