angelicageorgson

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Angelica - 5 september 2011 23:05

Tvätten är klar, bebis sover , gubben e ute och jag njuter med god dricka framför TV:n och sex and city =) Kan de bli bättre? Soo happy att kläderna är tvättade jag blir bara så lycklig. Imorgon är det bokat fika med min lilla socker topp Jennie på stan. Ska bli skönt o träffa henne man blir så lycklig när man ser och är med henne =) Jag ska ta och klla klar på TV:n sen fixa tvätten och sovrummet såå ska jag krypa ner med mitt sköna täcke =) Och drömma massa fina drömmar.. HAHAHA i wish...


God NAtt

Av Angelica - 5 september 2011 20:16

JAg klagar aldrig på att tvätta kläder men när torktummlaren inte funkar så blir jag suuuuur!!! Men hår fått sälskap av några vänner till killens familj =) så fick låna deras torktummlare, TUR!! Haha tog med mig datorn till tvättstugan för att slippa springa fram och tillbaka hela tiden. Så nu ska jag fortsätta spela =)

Av Angelica - 5 september 2011 16:42

Hej alla nära och kära. Idag blir min mest älskade och kära dotter 8 månader, jag kan inte fatta att tiden går så fort, snart 1 år     


   

Idag har vi varit på kontroll och limå bara växer och blir stor att jag inte helt hinner med. Älskar henne så grovt.. Så frog vi till stan och fixade lite ärenden sen gick vi bara runt och kollade på saker. Det värsta är ju att kolla på saker när man inte har pengar =/ För det är ju alltid då man hittar saker =/ MEN .. Nästa månad SKA jag stor shoppa kläder bara till mig för första gången på säkert 1 år. Men det tycker jag att jag förtjänar ;) Nu är saresh här och matar limå så ska jag ta och börja med Maten, kyckling och ris blire.. Sen 19-22 har jag äntligen tvättstuga ;) HAPP!!




Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards