angelicageorgson

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Angelica - 7 september 2011 22:43

Såå nu är mina bröd klara =) Har tänkt några dagar att jag ville baka och de brukar ju bli som jag vill =) Luktar så godt men nybakat. Visserligen ser dom inte så vackra ut men goda är dom. När killen kommer hem ska jag ta mig 1 eller fler med smör och ost. mmm...


 

Min lilla limå har hafft en tuff dag =/ Har nästan inte kunnat sova på dagen så hon var helt slut redan vid 7 men eftersom vi var hos hennes fars familj så blev det ju svårt att sova. Vid 8 gick vi hem och älsklingen somnade direkt i vagenen, det är lizzom 50 meter mellan våra hus. Och nu har son vaknat till elera gånger (vilket hon aldrig gör) Så det kan inte vara lätt för henne att på tender. Var på apoteket och köpte flytande alvedon till henne, men jag vill ju inte ge henne bara så där. Det är svåra tider ibland. Får hoppas att det inte blir värre bara för då kommer jag bli depprimerad. Bara igår natt när hon grät så började jag også böla =( Men det är bra att jag inte är själv!


 


Det var lite taskigt väder idag så limå blev utrustad med mössa och vantar. Jag bara ÄLSKAR när hon har den här mössan, såå söt blir hon !


Nu kom gubben så nu blir det o äta..


Sov godt till er alla.

Av Angelica - 7 september 2011 18:51

Heej snyggingar. vad händer? jag är hemma hos killens familj så vi alla sitter i sovrummet men vetta fan varför. har varit o köpt flytande Alvedon till Limå idag eftersom hennes tänder är på väg upp. så inatt var en mardrömm ;s hon somna inte förs vid halv 4:s så de förklarar ju miin sega dag. ska snart hem och baka bröd eller bullar tänkte jag ;) såå de var en liten snabb mobil uppdate

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards