angelicageorgson

Alla inlägg under september 2011

Av Angelica - 2 september 2011 16:35

Såå nu har jag diskat (2ggr) Varit och handlat en massa mat , damsugat och lagat mat =) nu kommer Shoshe över eftersom jag bjöd henne på mat =) Söt, Det kommer ändå inte bli uppätet annars. Har köppt massa godt till ikväll då jag ska leta fram en ansiktsmask om jag har någon sen ta ett skönt varmt bad med stearin ljus över allt och bara umgås med mig själv framför TV:n (vilket jag alltid gör på kvällarna ) Men först måste ju Limå somna =) Det regnade som bara de när vi gick till affären ska slänga upp en bild på hur sött limå låg i vagnen då ;)


   

Min dator lider av något , varje gång jag ska vända på en bild så försvinner dom ??? Så de förklarar felvända bilder =)


Av Angelica - 2 september 2011 12:44

Heeej och god dag. Känner mig så otroligt seg idag vara att vädret suger , var på balkonen några minuter och verkligen frös med tjock tröjja. Inte okej, Snart kommer u vintern =/ Visst jag tycker att vinter och snö är bättre än regn. Men börja tänka på att jag måste ju köpa massa nya kläder =S Visst det är ju alltid kul med massa nya kläder, MEN har man råd?? neej inte den här  månaden i alla fall . Skor är ett måste och nya byxor o tröjjor. Som tur är har ju Limå i alla fall allt hon behöver och lite till =D Alltid bra att ha 2 systrar som själv har 2 döttrar =) Det ända Limå behöver till vintern är några skor. uff vilka problem man har...


Jag sitter i vardagsrummet och har lite egentid efterdom Limå ligger i sängen soc vilar med sin pappa. Måste få bort disken nu som har sått redo i några timmar nu. =/ Sen när mitt lilla ägg vaknar så ska vi tqa och gå till affären och handla in lite mat till middagen då jag hade tänkt laga ungspankaka :D mmmm,, . Peeeace!

 

1 bild från i sommras =)

Av Angelica - 1 september 2011 23:11

Heej först ska jag börja med att visa mina nya kläder =) Jag är inte direkt någon jeans människa men dom här jeansen var otroligt bekväma så det var ett STORT +..! Och så den svarta tröjan tog jag også när jag ändå höll på..



Seeen Det jag är mest stålt över idag är att min underbara älskade lilla Limå försökte att gå idag =) Doc är ju inte balansen ddet bästa men det gick någon sekund =) Ska ta och ladda upp videorna imorgon för nu är mina köttbullar klara så ska kvälls äta. =) God natt !



Av Angelica - 1 september 2011 19:42

heeej jag vill ha flera kommentarer tack :D

Av Angelica - 1 september 2011 19:23

heeeeej. jag älskar att blogga från mobilen;) är nu hemma hos killens familj men sitter i tjejernas sovrum o umgås med Limå och Saresh o nu kom Hauras. ;) dom håller på att busa och leka en massa med Limå vilket Limå trivs otroligt bra med;) haha måste bara säga att Saresh är troligen den trögaste människan jag har träffat. om jag som nu säger att klockan är halv 8 så kan hon få det till att klockan är 10..? hur kan det vara möjligt??Limå äter plommon ,,, ööö Limå äter allt. vissa mammor kan skriva att deras barn inte tycker om typ banan eller så. men inte jag. vilket är bra att hon inte blir kräsen när hon blitör äldre ( hoppas jag ) hör på Limå nu att hon börjar bli trött, jag som Bill ut på en liten kvälls promenad:D Får se om jag får med mig Saresh, ååååh så måste jag ju informera er alla att jag har köpt nya jeans och en tröja till mig själv samt ett par jeans tiggts och nya örhängen till Limå. Så åt vi kycklingkebab ute ( jag , killen och Limå ) under tiden jag har skrivit detta lilla inlägg som bara var helt rörigt så har Limå käkat 2 hela plommon för sig själv:) nu säger jag nye, bye för jag ska försöka få Saresh o röra på sin feta röv!!! wish me hoppla luck!

Av Angelica - 1 september 2011 11:04

Shoo, Jag sitter i soffan och kollar på våra bästaa år. Limå är riktig sur puppa. ska ta och ge henne mat sen se om hon vill sova innan vi drar, för vi ska till stan och se om vi hittar något fint o köpa =) Ha en goood dag =)


1q  

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards