angelicageorgson

Alla inlägg den 9 november 2012

Av Angelica - 9 november 2012 20:29

Detta sög ju tungt!!


Nu vill jag bara komma iväg till Emelin och dränka mig själv i en massa jävla alkohol (väl behövligt!) Frågan är då bara hur länge alkoholem kommer räcka (öl,vin&sprit) Kan ju säga att jag kommer hugga i spriten direkt..


aa o ett tips!

DONT TRUST ANYWONE! och lyssna fan inte på va folk säger (de e inte första gången dom säger de) Och inte heller sista!


Peaaace!!


 

Av Angelica - 9 november 2012 17:44

Sitter på gubbens jobb efter att ha städat hela köket och dammsugat/skurat golvet i sovrummet. asså jag fattar inte de här med killar som bor själv! De borde vara olagligt.. På fullaste allvar dom tvättar ju inte flnstrerna eller skåpluckorna eller något!! (dom gömmer de bakom plast blommor) Men nu är de rent och fint! :-) Sitter nu hos min man. vi var i centrum och skulle köpa dricka till mig eftersom jag ska sitta och dricka med emelin men tro fan att systembolaget här i Tensta har lagt ner!! Bajs på det!! Men det löste sig;) så när mannen har slutat så blir det att åka till SKHLM och möta upp emelin för en tjejkväll ;-)

Av Angelica - 9 november 2012 12:51

Vaknade för ett tag sen och har bara legat i sängen o kollat på A som har fixat sig och nu gått till jobbet! Nu ska jag ta en dusch sen städa lite hätär innan jag gör mig iordning och ska gå till hans jobb o få fixat ögonbryna.
Ikväll ska han iväg till arlanda så då ska jag åka till skärholmen där jag och Emelin ska sitta och dricka tillsammans för första gången på ca 6 ÅR! Tänk att man har känt någon så länge och umgås alltid men vi har aldrig druckit ihop!! Nej nu ska jag ta o göra något nyttigt av dagen!

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards