angelicageorgson

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Angelica - 6 november 2012 22:19

Ligger o kollar på Twillight och tänker på min dadda (syster) då vi satt o kolla på den o halft drägglade.. Haha!

Ska snart ta och packa väskan för att åka till stockholm imorgon. så de blir ju nice! Lär ju bli den stora väskan.
sooo long

Av Angelica - 6 november 2012 15:24

Yeeeey imorgon kommer min älskade man!!! :-D happy girl!! Fan va lycklig jag blir när jag tånker på det :) Har vart o pratat med Limås pappa om nu när jag åker och när jag ska på utbildning för jobbet så de löste sig bra :) Har ätit lite mat så ska jag ta de lilla lugna i 30 min innan jag ska gå och hämta de lilla hjärtat sen hem o packa kläder som jag ska ha med till mannen<3

Av Angelica - 6 november 2012 09:58

Idag kom vi upp i tid. även om jag fick slita mig från sängen! Gick o lämnade lillen och måste ju erkänna att jag blir lite frustrerad ibland, har slutat ta vagnen till dagis eftersom det är så nära. men så har hon vissa dagar då hon helt enkelt gör mig halv galen.. Idag stannade hon vid alla löv som låg på backen för att kolla om det var djur! Så sätter hon sig o skriker djur (på kurdiska) aningen jobbigt ibland!

Så blev de att gå o köpa frukost och nu ska dagen tillbringas i soffan..

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards