angelicageorgson

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Angelica - 11 november 2012 19:25

Så har jag tillbringat eftermiddagen på killens jobb, fått både hår och ögonbryna fixade =) Nu ska jag snart sätta igång med middagen (tacos) medans han tar en dusch sen blir det att åka iväg till Kista och gå på bio (taken 2) eftersom att vi såg 1an inatt, eller jag har ju sätt den förut men det var första gången för honom! Kommer bli niiice älskar dessa kvällar när vi hittar på något, har varit på bio med honom lika många gånger som jag annars har gjort i hela mitt liv..! Nej nu är det dags att fixa med maten.

Tja

Av Angelica - 11 november 2012 13:58

Nejmen god morgon...! japp var vaken till 5-6 större del av natten pratade jag i telefon med Annikki sen gick jag och gubben in o la oss och kollade på film. Och så vaknade vi nu vid 1. Inte okey, aa o eftersom hans J**** inneboende har 1 eller 2 kompisar här så känner jag att jag fan inte orkar gå upp (hatar att se folk jag inte känner på morgonen) Men ska ta och klä på mig sen gå ut och ta en cigg innan jag ska börja göra mig iordning och gå till gubbens jobb, hopas domm har tid för att fika mitt hår och mina ögonbryn idag. Annars blir jag ledssen, nej men aa ingen kommentar om vart jag vill kasta en bomb nu!


Kiss and goood bye!

Av Angelica - 11 november 2012 00:35

Okej de sjuka här i världen är huur falska människor som finns (har inte hänt något nu nej) bara skriva lite sådär..

Men så finns det ju dom som faktiskt är de bästa som finns (ANNIKKI) Pratar i telefonen med henne nu och måste ju erkänna att det är bästa kännslan o veta att man har någon som man kan prata med allt om och få massa bra råd av, och som har/är i samma sits angående vissa saker!


Japp allt för mig..

kiss and love


Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards