angelicageorgson

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Angelica - 15 november 2012 20:00

Efter en hel dag på språng så är jag heeeelt jävla slut och känner att jag skulle kunna gå och lägga mig nu, vilket inte är helt okey! Men blir väl inte länge tills jag intar sängläge!


Har tillbringat dagen med Annikki så vi var på stan och gick runt lite och åt på Burger King medans vi väntade på bedövningsplåstret som skulle sitta på i 2 timmar innan hon Barnmorskan skulle börja skära i min arm och ta ut P-staven. Och det värsta jag vet är att andra ska sticka eller skära i mig.. Det känns fan inte okey! Men nu är dn i alla fall ute och jag ska börja med mina p-piller nästa vecka istället.. Får bara se till så att jag kommer ihåg att ta dom så jag fan inte blir på smällen! hahah nej men nu känner jag mig äckligt trött och funderar på att lägga mig i ett kokhett bad sen slänga mig i soffan med någon bra film på datorn eller serie på tvn..


Och det var allt för mig idag!!
JAG ÄLSKAR MIN AHMED <3

Av Angelica - 15 november 2012 09:42

Då var jag hemma i karlstad igen. Kom hem igår kväll och saknade min man redan när jag stod och väntade på tåget. Men det var ju super nice att få min lilla pussgurka =) Och assss skönt att vakna 8 på morgonen av att hon sitter och klappar mig på kinden!!! SÖTASTE... Har varit iväg och lämnat henne på dagis samt fått ringa mina samtal. Halv 12 e de tid för att ta ut P-Staven, (jag hatar nålar) Så hoppas att det inte kommer finnas några i min närhet!! Igår kväll så kom Annikki med sista bussen  och gjorde mig sälskap några timmar innan jag gick och la mig med en enorm huvudvärk. Så har jag ju tagit med mig älsklings dator vilket jag tyckte var skit bra eftersom jag inte har något internett på mobilen. Så nu måste jag bara få igång bilderna vilket jag ska försöka komma ihåg! =)


Kissss sooo long!!  


Hitta i alla fall en  bild på min man ;-) Riktig snygging!!

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards