angelicageorgson

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Angelica - 18 november 2012 22:09

Halllllllooo im alive,, typ! Igår kväll samt HELA dagen idag har jag och Annikki suttit och kollat på Gosip Girl som jag har laddat ner. Otroligt bra tidsfördriv och jävligt intressant. Nästan så att jag vill rycka av mig håret iblan.. JAg är inte den som tycker om att vänta o se vad som händer, allt ska hända direkt och jag ska fatta allt direkt.. haha.. Ska slänga in lite pommes i ugnen som vi kan sitta och feta oss med samt BEAsås.. mumsigt...!


Imorgon blir det en heldag på stan med att fixa papper m.m sen 16.00-20.00 Har jag utbildning till jobbet,, jaa jävligt dårliga tider när man har barn! Men Limås pappa ska ta henne. Tycker det är SKIT BRA att limås farfar vill att limås pappa ska ta mera ansvar och försöka klara sig lite själv och inte bara lämna över allt på farmor och farfarn. Hoppas bara att han også ska börja tänka lite mer vuxet men det kommer nog snart (hoppas jag) =)


Lär ju säga god natt redan nu då datorn e upptagen tills läggdags med serien! Men god natt bitches o hoppas ni inte drunknar! ;) HAHA!!

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards