angelicageorgson

Alla inlägg under november 2012

Av Angelica - 2 november 2012 22:28

Ush vad jag inte gillar mina rutiner på helgerna.. veyöt inte om det har o göra med att jag har gjort en massa från att jag gich hemmifrån vid 9 eller att jag bara är seg.. men jag har varit SVIN trött sen klockan 7!! Och de e inte okey! Så nu ligger jag i sängen och kollar på Blood Diamond som går på 5an. Bara vänta på att mannen ska duscha klart så blir de lite prat sen sova.

God natt!

Av Angelica - 2 november 2012 15:16

Okej dagen borjade med att jag lämnade Limå på dagis. på vägen dit skrieäver limås faster att en vänns pappa tyvär har gått bort :-( så jag åkte med dom till sjukhuset. visserligen inte så mycket man kan göra i dessa situationer mer än att visa att man finns som stöd m.m ! R.I.P..

Så när jag kom hem så åt jag mågra knäckemackor och städade lite sen gick jag och hämtade limå 2 timmar innan jag skulle.. Men jag kände att jag saknade henne extra mycket och ville bara ha henne! De skulle ju självklart spö regna på vägen så vi sprang hem till lillens farmor och här sitter vi :-) Limå dansar till kurd musik och jag håller på att ladda ner bra barn appar som limå kan underhålla sig med.. aa så väntar jag ju på maten såklart ;-)

Saknar min man och vill bara bita honom! Haha så ska man visa kärlek:-)

Av Angelica - 1 november 2012 23:59

Klar med allt som har o göra med hår! Färgat,sytt och allt som finns! Nää men de känns fan så.. Så ska min man få klippa upp löshåret nästa gång jag åker dit (e.v nästa vecka) så då blir det bio o massa mys som vanligt ;-). Nu ska jag se lite på sex and the city sen försöka sova! Inte alls trött mwn måste ju upp tidigt imorgon för att lämna lillen sen åka till Våxnäs (blev nästan tvingad) jaja good natt!

Av Angelica - 1 november 2012 18:23

Limås pappa kom och hämtade Limå så jag sprang till affären o köpte hårfärg som jag ska passa på att fixa nu:-)

aa o nu är jag äntligen SVENSK medborgare haha;-) (bara för skojjs skull)

Av Angelica - 1 november 2012 09:33

Frukosten är serverad :-) haha måste ju fylla upp med energy så att jag får fixat allt på stan. och fort ska det gå også! Nu blir de soffa slö framför tvn

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards