angelicageorgson

Alla inlägg under november 2012

Av Angelica - 6 november 2012 09:58

Idag kom vi upp i tid. även om jag fick slita mig från sängen! Gick o lämnade lillen och måste ju erkänna att jag blir lite frustrerad ibland, har slutat ta vagnen till dagis eftersom det är så nära. men så har hon vissa dagar då hon helt enkelt gör mig halv galen.. Idag stannade hon vid alla löv som låg på backen för att kolla om det var djur! Så sätter hon sig o skriker djur (på kurdiska) aningen jobbigt ibland!

Så blev de att gå o köpa frukost och nu ska dagen tillbringas i soffan..

Av Angelica - 5 november 2012 18:06

Okey helt allvar..

Har druckit 5-6 energy.drickor och är fortfarande lika trött! Så kan ju lätt säga att det bara är skitsnack om att man blir pigg av det!!

Limå är hos farmor och familjen medans jag sitter i soffan o känner att jag vill gräva ner mig hos sheytan/satan!

När vi va hos tandläkaren så ringde dom från ett jobb jag har sökt!! GLAD TJEJ... Så ska dit på information och kurs 19-21.. Kommer bli skit bra hoppas jag! Ska snart gå o hämta lillan sen ska vi båda lägga oss och sova!

Av Angelica - 5 november 2012 14:20

Joo men tjena!! Var vaken till 5 INATT Och vaknade 9.30 HAPPY? neej.. Får skylla på Annikki som kom till mig igår kväll.. lämnade lillen på dagis sen satte jag mig och kollade på mina serier på tv skrek som ett djur typ var 10onde minut i hopp om att Annikki skulle vakna. Men ikke, hon kollade bara på mig som att jag var helt jävla skadad och så somna hon om igen!?!?? WHYYY?

Men 20min innan jag skulle vara hos tandläkaren så gick hon upp. Blev en power walk till tandläkaren (jag hatar tandläkare) och nu sitter vi på pizzerian då Annikki ska äta..

Så får vi ju se vad som händer senare:-)

Av Angelica - 4 november 2012 16:10

Haha Limå hittade mitt löshår och skulle absolut ha de i sitt egna lilla hår! Söta trollet..

Har hållt på och städa lite där hemma (hur mycket o ofta jag än städar så blir de ju lika stökigt direkt efter) Så var de dags för lillen att sova middag medans jag lagade lunch och hängde upp en tvätt med kläder. Så gick vi till affären och köpte lite frukt m.m har kommit på att jag är jävligt dårlig på att äta frukt.. men måste ta o ändra på det. Blir väl mer frukt ätande om man har en fruktskål stående på bordet.
aja i brist på annat så gick jag hem till lillens farmor så jag kan låna (va de nu heter) för att ha glasyr på pepparkakshuset. Men ska snart röra oss hem o ta ett bad och bara slappa!

Av Angelica - 4 november 2012 11:42

Jag verkligen hatar dessa helger.. är ju helt dött! Längtar tills vardagen då man vaknar tidigt o lämnar lillen på dagis sen fixar allt man behöver.. imorgom txm blir de tandläkaren! O de tycker jag fan inte om! Sen e de bara o hitta på någor på tisdag ,så på onsdag kommer min man.

Nu ska jag nog upo från sängen och fixa lite att äta sen antagligen sätta oss i lekplatsen ett tag.. ää har ingeb jävla aning om vad vi ska hitta på!

Av Angelica - 3 november 2012 20:53

Kom typ nyss hem efter att ha varit hos Anela och hennes familj.. myst med bäbis Habiba och lärt mig laga serbisk mat:-) så det ska jag prova göra till min man någon dag :-) Nu ska jag sätta mig med lite chips och ansiktsmask och se om det är något bra på tvn.

Av Angelica - 3 november 2012 16:41

Gick o köpte lite lördagsgodis till mig o limå sen gick jag till limås farmor men bara lilla faster som var hemma.. så hon blev ju glad att slippa vara själv.. limås andra faster kom o tog med henne ut så nu sitter vi här o kollar tv samt moffar godis. :-)

Av Angelica - 3 november 2012 14:08

Idag är det verkligwn en seg dag.. Jag har fått sovit ut och limå vakna nyss från sin vila.. Ligger kvar i sängen och kollar på tv men ska nog snart röra på mig så vi kan äta något. för övrigt hade jag bara tänkt vara hemma om vi inte ska passa på att åka till stan o köpa tåg biljätt. Aja får se hur det blir!

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards