angelicageorgson

Alla inlägg under november 2012

Av Angelica - 9 november 2012 17:44

Sitter på gubbens jobb efter att ha städat hela köket och dammsugat/skurat golvet i sovrummet. asså jag fattar inte de här med killar som bor själv! De borde vara olagligt.. På fullaste allvar dom tvättar ju inte flnstrerna eller skåpluckorna eller något!! (dom gömmer de bakom plast blommor) Men nu är de rent och fint! :-) Sitter nu hos min man. vi var i centrum och skulle köpa dricka till mig eftersom jag ska sitta och dricka med emelin men tro fan att systembolaget här i Tensta har lagt ner!! Bajs på det!! Men det löste sig;) så när mannen har slutat så blir det att åka till SKHLM och möta upp emelin för en tjejkväll ;-)

Av Angelica - 9 november 2012 12:51

Vaknade för ett tag sen och har bara legat i sängen o kollat på A som har fixat sig och nu gått till jobbet! Nu ska jag ta en dusch sen städa lite hätär innan jag gör mig iordning och ska gå till hans jobb o få fixat ögonbryna.
Ikväll ska han iväg till arlanda så då ska jag åka till skärholmen där jag och Emelin ska sitta och dricka tillsammans för första gången på ca 6 ÅR! Tänk att man har känt någon så länge och umgås alltid men vi har aldrig druckit ihop!! Nej nu ska jag ta o göra något nyttigt av dagen!

Av Angelica - 8 november 2012 16:15

Har sovit HELA dagen. var redan mörkt när vi vaknade.. skönt att få sova ut men efter att jag har gjort det så kan jag inte sitta hemma då blir jag knäpp! Så nu ska jag och hjärtat iväg och fika<3 sen blir de säkert bara att vara hemma och kolla på film

Av Angelica - 7 november 2012 18:28

Sitter och väntar med Annikki på mitt tåg! Yeeey! Har ätit lite mat och fikat i väntan på tåget som går om 30min. Längtar tills jag kommer fram till mannen min som ska hämta mig i centrum så ska vi hem och mysa :-D

Av Angelica - 7 november 2012 10:57

Jag är dddööö trött! Ligger som en fisk i sängen o kollar på tv. Ska snart äta frukost sen antagligen sova lite innan det är dags att städa och åka!

Av Angelica - 7 november 2012 01:23

Kände verkligen att jag ville ligga och kramas med limå hela natten eftersom jag åker imorgon! Söt som hon är så sa hon mamma och gav med en puss när jag bärde upp hwnne från hennes säng till mig, så somna hon om direkt :-D Sånna saker som verkligwn värmer mamma hjärtat.. ÄLSKADE barn åå kommer sakna henne något enormt. . Men så är det ju bara för 1 vecka :-) då ska jag göra mitt och få ladda batterierna!

Nu säger jag god natt o ha ett bra liv!

Av Angelica - 6 november 2012 22:19

Ligger o kollar på Twillight och tänker på min dadda (syster) då vi satt o kolla på den o halft drägglade.. Haha!

Ska snart ta och packa väskan för att åka till stockholm imorgon. så de blir ju nice! Lär ju bli den stora väskan.
sooo long

Av Angelica - 6 november 2012 15:24

Yeeeey imorgon kommer min älskade man!!! :-D happy girl!! Fan va lycklig jag blir när jag tånker på det :) Har vart o pratat med Limås pappa om nu när jag åker och när jag ska på utbildning för jobbet så de löste sig bra :) Har ätit lite mat så ska jag ta de lilla lugna i 30 min innan jag ska gå och hämta de lilla hjärtat sen hem o packa kläder som jag ska ha med till mannen<3

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards