angelicageorgson

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Angelica - 12 oktober 2012 17:26

Då var jag och Limå klara för parteeey;-) haha aa eller fixade o fixade jag kom nyss ut ur duschen o har kletat på lite maskara och ruffsat till håret och LImå har på sig klänningen som hon fick av dom när dom var i Serbien;-) Nu ska jag se om faster snart e klar så vi kan gå

Av Angelica - 12 oktober 2012 13:36

Kolla bruden som försöker att få bra mat rutiner o äta var 3dje timme;-) nästa måltid blir vid 4 när jag har hämtat Limå då det är dags för middag (pyttipanna)

Sitter och kolla på Opera, om transexuella personer.. jag kan aldrig tänka mig att bli man, se ut som en man , prata som en man o allt de där.. de skrämmer fam mig.. tänk så träffar men en kille så visar det sig att det bara är en tjej som har operarat sig till tjej!!!? de e fan psyk problem...

Av Angelica - 12 oktober 2012 10:08

Det ska bli jävligt skönt att dricka te när den har blivit lite kallare.. Känns som jag har taggtråd i halsen."/ Efter frukost så ska jag nog försöka få med emelin på en promenad sen hem och köra lite träning:-) Denna guzzen ska komma iform ! :-) Så nu är de bara o köra

Av Angelica - 12 oktober 2012 01:07

Så har Ahmed åkt hem och jag ligger och kollar på tv o väntar på att han ska ringa o säga att han är hemma och så:-) Aa o imorgon fyller Annikki år *jippi* Så det blir att fira henne hos mig med att baka torta och bara umgås . Så är jag bjuden på gipzy fest eftersom grannarna fyller år ! :-D Så måste jag ju dit om jag vill överleva detta liv ;-) hehe bra dag men saknar redan min älskling.. Blir väl inte så länge tills jag åker dit igen, vilket nu gjorde så jag kom på att kolla lägenhet nu..

GOOOD NATT!

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards