angelicageorgson

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Angelica - 30 oktober 2012 21:32

Då var det äntligen kvällen... blev klar med storstäd i sovrummet (storstäd = damma, torka dörrar/skåp, torka väggarna, om mublera, tvätta fönstrerna, dammsuga, torka golven och slutligen tända massa doftljus..!) Så jaa de heter ju inte storstäd bara sådär! När de var klart o limå var nattad så tig jag bara o plockade iordning o damsugade/torkade golven i vardagsrummet.. nu sitter jag här och alla program på tvn suger sten balle.. så jag ska kleta på ansiktsmask sen ska jag ta och fika gele naglar på mig själv o avsluta kvällen med ett varmt bad och skön musik.. och mitt sälskap kommer bestå av 3 iskalla ölar! :-) N-I-C-E!!

Av Angelica - 30 oktober 2012 15:56

Asså jag måste skaffe ett liv! Igår var de o måla om köks bordet o idag utsatte jag elementet o fönsterbrädan i sovrummet för lite färg! Aja de blir ju fint i alla fall:)

1 timme innan jag skulle hämyta lillan från dagis så gick jag o solade 40min. sen när jag o limå är på väg hem så kommer hennes farmor.. så farmor tog med henne till parkleken där dom ska grilla så jag är nu hemma o ska laga lite mat sen hämta limå så vi kan åka och handla maten som vi ska ha hela månaden! Men först ska jag fixa klart i sovrummet:)

..

Av Angelica - 30 oktober 2012 09:52

God morgon! :)
Skruttan är på dagis och jag har varit och handlat lite energy och knäckebröd. Så ska sätta igång med frukosten och plasera mig framför tvn och kolla mina vanliga serier. O kom presic på att de fan e tisdag..!!? Vilket innebär att kanske min man kommer imorgon kväll :-D Får bara hoppas att han inte är för trött efter jobbet annars blir de nästa vecka:-)

Av Angelica - 30 oktober 2012 00:07

Nu är jag klar med att måla om bordet +att jag bakade lite bröd :-) (duktig fru) riktigt nöjd blev jag ! Så har jag pratat med min älskling ett bra tag men nu blir det lite how i meet your mother sen en dusch o prata mer me min man sen sova som en gris! :-)

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards