angelicageorgson

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Angelica - 17 oktober 2012 20:32

Ikväll ligger jag verkligen tidigt i säng.. skönt! Limås faster var här en stund så vi satt och pratade och årät lite popcorn.. Japp imorgon SKA jag vakna tidigt .. men kan inte somna förs min man ringer mig :-)

Av Angelica - 17 oktober 2012 20:31

Ikväll ligger jag verkligen tidigt i säng.. skönt! Limås faster var här en stund så vi satt och pratade och årät lite popcorn.. Japp imorgon SKA jag vakna tidigt .. men kan inte somna förs min man ringer mig :-)

Av Angelica - 17 oktober 2012 14:19

Men detta jävla regn som har vräkt ner hela dagen så tycker jag att de passar bra med 40minuters sol & värme innan jag hämtar limå på dagis...
Har vart hos Limås farmor och lånat hem telefonen så jag kunde ringa runt till länsstyrelsen, tandläkaren, inkasso och kronofogden.. gissa om jag blev glad när jag ringde krfogden o fråga vad min skuld var på nu ( sist jag fråga var det över 70 000) så säger hon att de är en tusenlapp bara!!!??? Saaayy whaaat....? Happy.. meb då hon företagen tydligen skitit i att fortsätta kräva in pengarna eftersom dom måste betala krfogden utan att don vinner på de eftersom jag inte betalar haha!! :-D Doc var skulden lite högre på inkasso men de löser sig ;-) life is gooooood!!

Av Angelica - 17 oktober 2012 11:39

Sitter på Arbetsförmedlingen efter att ha varit på möte... Jävligt värdelöst möte! Har i alla fått iväg 3-4 jobb ansökningar så det är ju framsteg. Nu ska jag gå iväg ut i regnet och ta bussen till Annikki och slå ner hennes dörr för att se om hon lever (hon måste vara trögaste människan som existerar ) i alla fall på morgonen... Kan ju inte sova bort hela dagen, !!

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards