angelicageorgson

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Angelica - 9 oktober 2012 23:10

När jag skulle gå och hämta limå hos farmor så hade hennes läpp blivit mycket värre och fylld med blod.. så tog med hennes pappa o farfar o åkte till akuten.. har suttit här i 3 timmar nu och väntar på en kirurg.. Stackars mammas älskling :-(

Av Angelica - 9 oktober 2012 17:29

På väg till Limås dagis (som är 100 meter från mitt hus ) så ringer.dagis och säger att jag måste komma fort för att de sprutar vlod från Limås mun....?!???? Halllå i panik så springer jag in där 3 personaler sitter med LImå i soffan och en stor påst med massa blogiga papper.. Då dom berättar att hon hade varit på en tvillinggunga och ramlat så hade 3 av hennes tänger gått in i läppen "/ mammas bebis :( i lite små panik så ringde jag hennes pappa och berätta va som hade hänt o att vi måste dra rill vårdcentrale så pappa, faster och farmor kom och då blev Limå direkt pigg o glad.. ush vilken huvudvärk jag fick efter detta "/ Lillan är och blir REJÄLT bortskämd hos farmor + familjen medans jag ska sätta igång med storstädningen igen!

:-)

Av Angelica - 9 oktober 2012 14:04

Måste ju berätta att jag har färgat 2 lakan i tvätten med textil färg (svart) första gången jag gör det o blev lite paff över hur bra det faktiskt blev :) visserligen så blev de ju inte svart men lite mörk grått:-) duger för mig som har blivit trött på att ALLA lakan är vita... så dom ska invigas ikväll ;-)

Av Angelica - 9 oktober 2012 11:48

Bebis på dagis och en ny solad & seg mamma som ligher i soffan och kollar på tv innan det är dags att börja tvätta kläder. Så de blir storstäd och tvättstuga.. älskar dessa dagar ! :-) Nu ska jag kolla vad jag ska laga till middag også:-)

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards