angelicageorgson

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Angelica - 25 oktober 2012 21:23

Fick en extrem jävla huvudvärk när jag logga in på Facebook o alla hade bara skrivit om att det snöar!!? Vad är meningen?? Aa de snöar vi vet det.. ush..! Och på de hela så har inte Ahmed åkt en eftersom han nyss sluta jobbet så ska han hem o äta innan han åker.. shooo ses om 10 timmar.. nej nu är jag bara sur och irriterad.. ska ligga här i soffan och kolla på filmen samt halvsova tills han kommer! Kyss o hejdå

!

Av Angelica - 25 oktober 2012 16:59

Sitter och väntar på att solariumet ska bli ledigt så blir det 40minuters sol sen till affären och handla hem lite mat. Så hem och skura golven samt hänga upp min vinter jacka som är i tvätten (inte kul me en vit jacka) ! Sen hämta hem Limå som är hos sin pappa o så bara invänta mitt hjärta som kommer ikväll :-D

Av Angelica - 25 oktober 2012 10:57

Japp då har jag tagit men Annie ut i friska luften lite. men eftersom hon inte får röra på sig så mycket så blev jag rullstols förare;-) hon tyckte doc inte att jag utförde mitt arbetaäe så bra då de blev rally här på sjukhuset :) haha thats me! Så köpte vi lite småll o gott så nu är de tv o mys:)

Av Angelica - 25 oktober 2012 09:17

Uppe med tuppen! Vaknade halv 8 så gick o satte på skön musik i högtalarna sen tvätta ur resinoljan som jag hade i håret. så kom LImås pappa som ville ta henne till dagis, så medans han klädde på henne o gav henne frukost så fick jag tid att fika mig.. Och nu sitter jag på bussen på väg till sjukhuset och ska hålla Annie lite sälskap. inte alls kul att sitta där och stirra in i väggarna! Sen blir de att dra och sola lite sen fika på limås dagis så bara ta det lugnt:-) och ikväll kommer min man<3

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards