angelicageorgson

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Angelica - 8 oktober 2012 22:02

Shit vilken äcklig huvudvärk jag har "/ Men så blir de ju när man är på språng hela dagen...

Hämtade Limå från dagis vid 3 så drog vi till willys där Annikki mötte oss så blev de o handla på rusta och willys.. sen hem och lämnade av Limå hos sin pappa medans jag gick hem med varorna och packade upp allt.. så blev de en liten tur till pizzerian och köpa med en kebab tallrik hem..

Nu ligger Lillan o sover och jag ska ta och göra iordning lite sen lägga mig i sängen...

O alla mina tankar går till min älskade mamma som förlorade sin mor idag (min mormor) Vila i frid och hoppas min kära mamma vet att jag älskar henne o alltid finns för henne <3<3<3

Tv

Av Angelica - 8 oktober 2012 12:12

kaffeeee!!:-) happy! hahah massa lycka idag:-) På väg till Annie så blev jag intervjuad på stan med kamera och skit.. om bloggar haha reklam på högsta nivå! Så nu måste jag ju kolla massa på tv.. Nu ska jag fortsätta fika och mysa. ;-) enjoy the day

Av Angelica - 8 oktober 2012 10:37

Time for this bitch att bege sig till stan snart och ta en fika och hämta lite papper.. sen hämta limå på dagis och åka till willys o handla mat :-) HAPPY!

...

Av Angelica - 8 oktober 2012 08:36

god morning sunshine :-) Nu ska LImå äta frukost så ska jag kasta av henne på dagis ! Så får vi se om jag får sitta och mumsa på en god kebab sen ;-)

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards