angelicageorgson

Alla inlägg den 5 oktober 2012

...

Av Angelica - 5 oktober 2012 20:25

Suttit o lekt lite med skype och sneglat på tvn i väntan på B.. Limå är hos farmor men hon borde ju komma hem snart!! Så blir de nog en fika och prata med min man sen sova<3

Av Angelica - 5 oktober 2012 16:41

När jag hade håmtat Limå så tog vi en snabb snabbis på stan där vi mötte dadi (limås faster) med 2 kompisar. . så bu är vi på bussen hem och ska ta och laga mat:-)

aa o den "duktiga" fotografen av dessa bilder heter Anela o hun suger på att ta bildet.. tack & hej!

Av Angelica - 5 oktober 2012 12:12

Ligger och verkligen latar mig i sängen och har gjort det sen jag lämnade limå på dagis. Ska se om LImås farmor eller pappa kan hämta henne från dagis så kan jag åka in till stan.och fixa på bankerna samt soc och försäkringskassan. så jag blir klar med det någon gång..

Och JAAA vi fattar att 1 person har blivit skjuten här i karlstad/rud.. get a fuck over it.. sånt händer dagligen i txm. Stockholm..så sluta göra det till VÄRSTA händelsen.. (hatar folk som fixerar sig i andras liv när dom själv lever som bajs .!)

Av Angelica - 5 oktober 2012 07:57

Vakna med The Voice på Tvn... usshh vad tråkigt.. jag är helt död och vill bara sova!! aa de hade ju vart lättare att gå upp MEN det orkar jag inte!! Nej nu ska jag ta o fixa frukost o väcka LImå

Av Angelica - 5 oktober 2012 07:56

Vakna med The Voice på Tvn... usshh vad tråkigt.. jag är helt död och vill bara sova!! aa de hade ju vart lättare att gå upp MEN det orkar jag inte!! Nej nu ska jag ta o fixa frukost o väcka LImå

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards