angelicageorgson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Angelica - 7 oktober 2012 18:39

Love the way you lie.. Sitter och tar de lugnt med musik efer min och Limås lilla fika hon åt lite mat och kanelbulle medans jag åt min middag som bestod av en kopp grön te och nudlar.. Innan var vi ute och tog en liten promenad och lekte i lekplatsen.. kul att höra hur mycket limå har börjat prata :-). Nu ska jag sätta igång med att fixa kläderna som jag aldrig gjorde sist, så blir de o sova tidigt!

Av Angelica - 7 oktober 2012 15:43

Tyvär så är jag en sån tjej som tydligen aldrig lär mig av mina misstag (vad det gäller killar) antingen är dom svin eller så är dom... aa SVIN!! Sjukt.. O ibland kan man ju undra hur de hade varit om jag gjorde andra val i livet!? Aja från och med nu så får jag ta de lite lugnare när de gäller förhållande.. kort sagt så blir de inga alls ;-) Just ME and ME!

Av Angelica - 7 oktober 2012 13:03

Funderar grovt på att gå upp ur sängen snart.. och fixa lunch sen gå ut med Limå och låta henne springa runt o leka sen sätta henne i vagnen och ta en PW.

Av Angelica - 7 oktober 2012 00:13

Aa här sitter jag o nästan skiter ner mig så forr jag hör minsta lilla ljud.. äckliga skit film!! ändå kan man ju inte låta bli att kolla.. Skulle lagt mig för att sova direkt "/ Men har lite saker att reda ut! blir en trött Bea imorgon

Av Angelica - 6 oktober 2012 21:15

Aa då e de bara o sova.. fan ska man annars göra!!! Aa o jag har ingen man.. ! (har aldrig haft) Tack o Hej!

Av Angelica - 6 oktober 2012 19:15

Idag är det mys-Lördag så jag och Limå sitter och kollar på simpsons och fetar oss med ostbågar och tända tjus lite överallt :-) Ungen ska i säng när detta avsnittet är klart så ska jag fortsätta storstäda min walk in garderob och sortera mig och Limås.. Onödigt att ha sånt som man aldrig använder (första gången jag kastar kläder frivilligt..!!) Men får ta och köpa nytt, de är ju roligare ;-)Nej nu ska jag fortsätta mysa med bebis innan hon ska i säng

Av Angelica - 6 oktober 2012 15:22

Sitter i lekplatsen med Limå och kollar på när hon härjar runt & tänker på hur mycket jag vill döda min man just nu...!!!

Blir la att åka till Annikki om ett tag och sätta oss vid lekplatsen där også..

<3

Av Angelica - 6 oktober 2012 11:46

Måste ju säga att jag har en jävla söt unge!! Jag vaknade först vid 8 men tänkte att LImå säkert snart skulle vakna. så jag somnade om, och vaknar nu o ser att Limå ligger brevid mig i min säng och kollar på tvn som hon har satt på. så ligger hon och klappar på mig, haha!!:-) Goa unge... Nu blir det att gå upp o äta sen får vi se vad dagen hatär att bjuda på;-)

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards