angelicageorgson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Angelica - 14 oktober 2012 16:18

Är med Annikki Resmije och barna på leklandet :) kul för barnen som får leka av sig;-) och vi vuxna ;-)

Av Angelica - 14 oktober 2012 00:26

Sååå skönt att få lägga sig i sängen:-) Gullungen sover och min man også tydligen ( han får lära sig att han inte kan somna förs han vet att hans fru har kommit hem) speciellt sena helg kvällar:) Men de kommer ! Jag ska passa på att kolla lite jobb / lägenheter innan jag somnar :-) Och imorgon blir de nog lekdag på Våxnäs!

Av Angelica - 13 oktober 2012 19:52

Sitter på våxnäs med Annikki och Resmijr med Rs barn.. Min unge är hos farmor så jag har lite egen tid ;-) Sitta o prata och bara umgås... Nice ;-)

Av Angelica - 13 oktober 2012 14:28

Ligger fortfarande i sängen efter att ha sovit lunch med limå :) Riktigt seg är jag idag.. ska ta och börja med middagen och städa medans kycklingen är i ugnen.. sen vetta fan va vi ska hitta på.. kanska slänga oss i en lekplats, det är ju aldrig helt fel!

Av Angelica - 13 oktober 2012 00:06

Äntligen fått min fylle kväll :) haha fylle kväll vetta fan men alcohol i kroppen har jag i alla fall :) Ja Limå var med men 3 av hennes fastrar var med och farmor så jag kunde släpps loss lite . skönt när det var ett tag sen. och limå STOOOOR trivdes med all serbisk musik och alla vuxna och barn som dansade :-) och så klart allt gott som låg på bordet! Limås farmor tog med henne hem lite tidigare medans jag stannade för att hjälpa o städa samt lite annat... MEn hon somna direkt jag la henne i sängen ;) Så nu ska jag bara ta och tvätta av facet sen lägga mig och snarka ;-) Aaaa o prata lite med mitt hjärta i telefonen Såklart;-)<3

Av Angelica - 12 oktober 2012 17:26

Då var jag och Limå klara för parteeey;-) haha aa eller fixade o fixade jag kom nyss ut ur duschen o har kletat på lite maskara och ruffsat till håret och LImå har på sig klänningen som hon fick av dom när dom var i Serbien;-) Nu ska jag se om faster snart e klar så vi kan gå

Av Angelica - 12 oktober 2012 13:36

Kolla bruden som försöker att få bra mat rutiner o äta var 3dje timme;-) nästa måltid blir vid 4 när jag har hämtat Limå då det är dags för middag (pyttipanna)

Sitter och kolla på Opera, om transexuella personer.. jag kan aldrig tänka mig att bli man, se ut som en man , prata som en man o allt de där.. de skrämmer fam mig.. tänk så träffar men en kille så visar det sig att det bara är en tjej som har operarat sig till tjej!!!? de e fan psyk problem...

Av Angelica - 12 oktober 2012 10:08

Det ska bli jävligt skönt att dricka te när den har blivit lite kallare.. Känns som jag har taggtråd i halsen."/ Efter frukost så ska jag nog försöka få med emelin på en promenad sen hem och köra lite träning:-) Denna guzzen ska komma iform ! :-) Så nu är de bara o köra

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards