angelicageorgson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Angelica - 23 oktober 2012 09:29

Har fortfarande huvudvärk sen igår.. Försvinn gärna.! Limå är på dagis och jag sitter i soffan med myskläder och kollar på tvn.. Idag ska jag bara ta det lugnt och hoppas på att det inte är en influensa jag har åkt på "/

Av Angelica - 23 oktober 2012 08:14

Kul,kul,kul o vakna av att samma jävla låt är på repeat och mobilen shakar som aldrig förr..! Aja jag vakna ju i alla fall.. nu ska jag servera frukost till lill hjärtat sen klä på henne o gå till dagis..

Av Angelica - 22 oktober 2012 20:05

Ush.. fy.. och bläää vad skönt det var med ett varmt skum bad!! Har haft mega huvudvärk i 2-3 timmar och känner att jag skulle kunna somna bara jag blundar.. Men ikke för här måste jag sitta o vänta på att mannen ska sluta jobbet.. Riktigt skönt var det i alla fall att komma hem och se att Limås pappa redan hade badat henne och fixat kvälls maten:-) så jag blev boven som fick skicka henne i säng.. o jävligt skönt var det også att slippa ha tvättmaskinen mitt i badrummet.. för de har dom fixat så nu mår jag bra o har en maskin på! :) Ska inte alltid mycket till för att göra mig glad.. Nu ska jag fortsätta njuta av värmen i badet sen sussa!

yey

Av Angelica - 22 oktober 2012 11:55

Måste ju berätta om hur deppig jag blev igår när jag tanka på min mobil med 75:- som försvann DIREKT!! Un happy girl!! Tur att jag har min man <3 Dror relativt tidigt till stan och in till nordea där jag bytte bank.. "äntligen" Så mötte jag Annikki och Resmije så nu är de lunce:-)

Av Angelica - 21 oktober 2012 19:17

Då var de snart dags för oss att sova.. LImå ligger i sin säng och myser med sin dadi .. Jag ska ta och städa lite på badet samt vänta på att min man ska sluta jobbet så jag kan säga god natt till honon så ska jag daita kudden!

Av Angelica - 21 oktober 2012 17:56

Så nu har jag äntligen fått tanka på min mobil:-)
sitter hos mig med limå o saresh o ska fixa tacopaj! Mumsigt..

Av Angelica - 21 oktober 2012 16:30

Har shoppat klart.. och kom hem med nya byxor o tröjor till LImå samt ett par shorts till mig.. rätt så nice! Ska snart röra mig hemmåt och laga middag sen sega framför tvn och städa badrummet eftersom dom kommer och ska dra rör och vatten till tvättmaskinen..

Av Angelica - 21 oktober 2012 12:57

Då är jag och Limå snart på väg in till stan där vi ska byta hennes vantar och se om vi hittar något annat nödvändigt.
Sen tänkte jag att vi skulle gå till Limås farmor så jag får låna deras dator eller se om någon av dom laddarna passar min dator. så jag kan ta och beställa julkort, fixa ny musik och kolla på biljätter till Turkiet. Då min man vill att va ska fira nyår ihop där.. aa så ska jag bestämma vilken stad i turkiet også ;-) Måste ju åka nån stans där jag inte har varit så Alanya blir de nu värkligen inte.. maybe Istanbull ??!

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards