angelicageorgson

Alla inlägg under oktober 2012

!

Av Angelica - 25 oktober 2012 16:59

Sitter och väntar på att solariumet ska bli ledigt så blir det 40minuters sol sen till affären och handla hem lite mat. Så hem och skura golven samt hänga upp min vinter jacka som är i tvätten (inte kul me en vit jacka) ! Sen hämta hem Limå som är hos sin pappa o så bara invänta mitt hjärta som kommer ikväll :-D

Av Angelica - 25 oktober 2012 10:57

Japp då har jag tagit men Annie ut i friska luften lite. men eftersom hon inte får röra på sig så mycket så blev jag rullstols förare;-) hon tyckte doc inte att jag utförde mitt arbetaäe så bra då de blev rally här på sjukhuset :) haha thats me! Så köpte vi lite småll o gott så nu är de tv o mys:)

Av Angelica - 25 oktober 2012 09:17

Uppe med tuppen! Vaknade halv 8 så gick o satte på skön musik i högtalarna sen tvätta ur resinoljan som jag hade i håret. så kom LImås pappa som ville ta henne till dagis, så medans han klädde på henne o gav henne frukost så fick jag tid att fika mig.. Och nu sitter jag på bussen på väg till sjukhuset och ska hålla Annie lite sälskap. inte alls kul att sitta där och stirra in i väggarna! Sen blir de att dra och sola lite sen fika på limås dagis så bara ta det lugnt:-) och ikväll kommer min man<3

Av Angelica - 24 oktober 2012 20:44

Slapp mamma som ligger i soffan med en unge som ligger i sin säng och helt enkelt inte vill sova, vad är problemet!?! Längtar så grymt till imorgon då min älskade man kommer hit :-D Kommer bli en kanon mysig helg ! Hoppas även att mitt paket från ELLOS kommer imorgon eller innan helgen.! Om inte så blir jag lite bitter i några minuter ;)
Imorgon blir det nog en tur till sjukan där min vän ligger på förlossningen ååå massa mer baby mys hoppas han kommer snart:-D Så all lycka till Annie ifall de skulle hända under natten :) Nu ska jag slänga i risin-olja i håret sen lägga mig som en gris i sängen!

Av Angelica - 24 oktober 2012 12:26

Sitter hos Terece på Rud och bara tar det lugnt. Blir sååååå sugen på en till liten bebis när hon har 2! :) Men det får vi ta och vänta med några år ! Nu ska vi ner till affären så vi kommer ut!

Av Angelica - 24 oktober 2012 08:19

Okej bra! Kunde inte sova förs 1 men vaknade ändå.. yeey bra alarm jag har! Lillan äter sin frukost medans jag ska ta och fixa meg sen se om Terece är vaken så blir de att åka till henne och äta frukost och umgås..

Av Angelica - 23 oktober 2012 18:53

Nu mår jag fan bra!! Har beställa en ny matta till badrummet och en matta till hallen samt en julstjärna (lampa) som ska få hänge i fönstret här i vardagsrummet.. :-D happygirl.se
Finns inget bättre än shopping så nu blir de finare här hemma! Så får vi bara se om de kommer innan mitt stora hjärta kommer :)

kiss & goooood bye

Av Angelica - 23 oktober 2012 16:01

Då har jag varit och hämtat Limå från dagis och tog en tur till affären där vi köpte lite kakor och energy till mig.. så jag inte somnar igen"/ Idag blir det bara en hemma kväll.

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards