angelicageorgson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Angelica - 12 oktober 2012 01:07

Så har Ahmed åkt hem och jag ligger och kollar på tv o väntar på att han ska ringa o säga att han är hemma och så:-) Aa o imorgon fyller Annikki år *jippi* Så det blir att fira henne hos mig med att baka torta och bara umgås . Så är jag bjuden på gipzy fest eftersom grannarna fyller år ! :-D Så måste jag ju dit om jag vill överleva detta liv ;-) hehe bra dag men saknar redan min älskling.. Blir väl inte så länge tills jag åker dit igen, vilket nu gjorde så jag kom på att kolla lägenhet nu..

GOOOD NATT!

...

Av Angelica - 11 oktober 2012 14:39

Nu efter att vi är klara med alla ärenden så är det dags för lite mat.. Pasta carbonara till mig och chik chik till ahmed:-) Nu kom en liten förrätt:-) sen blir det hem o hämta karlstad o hitta på något med henne

Av Angelica - 11 oktober 2012 01:04

Nu är de fan dags att sova eftersom vi ska upp tidigt o lämna skrollan på dagis sen åka till Örebro och fixa lite saker ;-) Goood Night

Av Angelica - 10 oktober 2012 22:55

HÅLLLÅ måste ju få skryta lite om att han ena som e med på inc master sverige gjorde min senaste tattoo!! :-)

Av Angelica - 10 oktober 2012 19:57

Sängel,Family guy, ny badad, trött bebis, träna... Japp ligga o slappa lite sen ska jag gå och göra mig iordning ;-) Så jag blit riktigt snygg.. men förs ligga och mysa lite med limå framför tvn !

Av Angelica - 10 oktober 2012 16:32

Fick ett samtal från Limås dagis förut. Hon sa att hon hade tänkt på lilla LImå sen igår och frågade hur det var med henne. Så det är ju ändå bra att dom hör av sig.. sen när vi vatär på en promenad och gick förbi så såg jag att dom även hade tagit bort båda tvillinggungorna..

Nu sitter Limå och grisar med saft vid köksbordet just för att hon ska få torka upp de själv;-) Och jag väntar på att ugnen ska bli varm nog så jag kan kasta in pommesen och börja steka lövbiff ;-) mmm med sallad och bea-sås.. Blir även att göre en extra portion ikväll då jag får besök ;-)

Av Angelica - 10 oktober 2012 13:01

Idag tog både jag och limå ledigt från dagis och möten för att få sova ut eftersom hon sov så sent och så hon kan ta de lugnt o jag kan hålla koll på hennes stora fläsk läpp..
På akuten så gjorde dom inget men tyckte ändå att de var skönt att åka dit för att vara på den säkra sidan. Så nu sitter vi och äter lite lunch går ganska segt för henne men hon får i alla fall i sig maten:+) Sen ska vi ta en prommeand ute och få lite frisk luft :-)

Av Angelica - 9 oktober 2012 23:10

När jag skulle gå och hämta limå hos farmor så hade hennes läpp blivit mycket värre och fylld med blod.. så tog med hennes pappa o farfar o åkte till akuten.. har suttit här i 3 timmar nu och väntar på en kirurg.. Stackars mammas älskling :-(

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards