angelicageorgson

Alla inlägg under oktober 2012

Mat

Av Angelica - 28 oktober 2012 17:48

Fick lite sällskap av Annikki så vi satte oss på Limås dagis så lillen fick springa runt och leka av sig. Sen gick vi o köppte en matta som hamna i köket så passade jag på att tvätta köks fönstret och vända bordet. så nu blev de snyggt och mycket trevligare efter att jag fick upp gardinen:) Har lämnat skrollan hos sin pappa då jag skulle gå och sola men då de redan var någon där så skippade jag det. Bättre att göra iordning här hemma så får jag ta solandet imorgon!

Av Angelica - 28 oktober 2012 12:13

Yeey till dessa älskade söndagar.. man älskar dom (ibland) då man inte har ett skit att göra och bara kan klä på ungen o sig själv sen gå ut och bara sätta sig på en bänk och inte göra något.
Idag vaknade jag och såg att Limå hade ritat på väggen över hennes säng. undra om det går bort!!? Nu ska vi vänta på att Annikki ska komma :)

Av Angelica - 27 oktober 2012 23:13

Då har min älskling åkt tillbaka till Sthlm :(
Vi var iväg till Bergvik där vi habdlade lite smått och fikade sen blev det IKEA där det vlev ännu mer shopping (tvättstativ, tvättkorg,gardin stång m.m) så for vi vidare till rusta och willys.. så fick jag ett par UGGS av min älskling samt gardiner till köket:) och LImå fåck en gigantisk nalle ;)
Har verkligen varit skönt att få ha min man här och hatar att han åkte.. men får snart se han igen :) får se om jag drar dit till veckan eller något! Nu ska jag kolla klart på filmen BAD BOYS 2 och störa mig på min horiga granne som dunkar musik (hatar de när jag har huvudvärk) sen lägger jag mig i sängen när jag vet att min älskade är hemma.

..

Av Angelica - 27 oktober 2012 12:28

Tog lite sovmorgon idag.. eller typ Limå vaknade ju vil 8-9 så hon fick lite mat sen gick jag o la mig igen :) Och lill skrollan ligger fortfarande o sover för dagen.. jag ska ta och väcka henne och fixa lite lunch medans min man är i duschen. Så blir det att åka till bergvik och gå runt lite och handla in mat! :-)

<3

Av Angelica - 27 oktober 2012 02:27

Myskväll o massa film med min man som inte tycker att jag är helt normal :-) Åå tack igen hjärtat för halsbandet:-* Love You!<3

<3

Av Angelica - 26 oktober 2012 18:48

Har vart i stan med hjärtat och ätit lunch och gått runt o handlat lite. vid 4 åkte vi och hämtade Limå på dagis sen åkte vi och handlade lite till , 2 nya vintervantar till limå och en mössa.. Och tacos som vi ska fixa när Limå har lagt sig samt kolla på film:) myyys

Av Angelica - 26 oktober 2012 11:39

Kollar på desperate housewives.. Limå är på dagis och min man ligger och sover som en gris..! Jaja lit emåste han ju få vila när han har både jobbad och kört flera timmar igår.. jag ska ta och äta frukost och fixa mig sen väcka honon så vi kan dra till stan och göra allt som vi ska göra :-D

Av Angelica - 25 oktober 2012 21:23

Fick en extrem jävla huvudvärk när jag logga in på Facebook o alla hade bara skrivit om att det snöar!!? Vad är meningen?? Aa de snöar vi vet det.. ush..! Och på de hela så har inte Ahmed åkt en eftersom han nyss sluta jobbet så ska han hem o äta innan han åker.. shooo ses om 10 timmar.. nej nu är jag bara sur och irriterad.. ska ligga här i soffan och kolla på filmen samt halvsova tills han kommer! Kyss o hejdå

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards