angelicageorgson

Alla inlägg under december 2012

Av Angelica - 2 december 2012 00:29

Okey sista månaden på detta året, skönt som fan att det snart är slut! Har tänkt lite på vad jag ska hitta på för överaskning till min man på nyår! Kommer ju garanterat ha Limå och vara i stockholm.. Men Kul kan man ha ändå =) Eller ja i alla fall mysigt ;-) Kan ju inte skriva vad jag har för planer eftersom att han säkert kommer gå in o läsa det ooch då är det ingen surprice....


Och vad jag har gjort idag-

Sov ju hos Annikki så vi gick och la oss vid 4 tiden, och vid 12 så blec jag väckt av limå.. Så då var det bara att gå upp och försöka väcka Annikki, Vilket inte alltid är det lättaste!! (TYVÄR) Ja men tillslut gick vi och träffade Resmije samt hennes lillebror och barnen, så vi bestämmde oss för att åka till bergvik och ha en liten mysdag. Slutade med att vi delade upp oss lite, eftersom jag o Annikki hade 2 Troll som sprang till höger och vänster.. Så blev det lite mat och så vidare hem till Resmije där jag o Limå stannade ett litet tag innan vi åkte hem, La liimå, Städade, Åt mat, Badade, Kollade Gossip girl, Pratade med min man, Och nu ska jag lägga min i sängen och sova.. Såg att Lillen kröp upp där nyss så ska bli mysigt att lägga sig brevid henne och kramas..


Ciaaaao so long!


JAA O KOLLA VAD FIN MIN KÄRA MAN ÄR!!!

äLSKAR DIG <3

 

Av Angelica - 1 december 2012 00:26

Swag... aa no life är framme igen.. fast denna gång är de inte lika sant:-)
Blev väckt av Annikki som fick för sig o ringa o väcka mig halv 8!!! Vart är felet på dig...? bra det så jag i alla fall kom upp i tid till min första arbetsdag. Vilket gick skiiit bra.. så de e ju KANON...! så blev de att åka o hämta limå från dagis så hem till bossen där jag fortfarande är och lyssnar på musik och bara umgås samt mysa men lilla bebisen nisa (erdonisa)

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards