angelicageorgson

Alla inlägg under december 2012

Av Angelica - 25 december 2012 23:19

Nyligen kommit hem efter att ha varit iväg med killen och ätit mat och handlat lite smått & gått.. så blir det att kolla ifall det finns något på tvn och packa väskan.. för imorgon åker jag hem till karlstad igen :-) men innan tåget går så har killen bjudit min på shopping i stan :-) happy girl! <3

Av Angelica - 25 december 2012 17:53

jag har fan inte sovit bra!! och somnade inte förrs vid 5!! så då får man faktiskt sova hela dagen.. vaknade vid 4 och tog en dusch och kolla lite film på datorn. och nu har jag typ fixat mig för att gå till Ahmeds jobb och sen äta lite mat.. japp de var ju allt för idag.. än så länge

Av Angelica - 24 december 2012 14:21

trevligt med jul.. ska jag vara ärlig så är de fan inte kul me jul längre.. de var bara när man var liten som man längtade..
killen jobbar idag så när han gick hoppade jag upp och tog en dusch och fixade mig lite för att åka till Bredäng och spendera Julen med Melinda och hennes familj.. så de blir nog mysigt ;-)
På väg till tåget ringde jag upp pappa som hade försökt ringa medans jag sov och hälsade honom god jul och bjöd inn han o hans fru till att fira Limås födelsedag nästa helg.. så det skulle ju varit kul ifall han kunde komma...
aa nu ska jag sitta och ta de lugnt me min musik och njuta av min kära t-bane resa..

GOD JUL!!

Av Angelica - 23 december 2012 19:05

Nu jävlar e jag pank!!!
Var på Kista med Melinda och köpte pressent till killen och mig samt lite saker till limås förelsedag.. Så de var nice ;-) Nu har jag precis kommit till killens jobb och ska vänta tills han slutar.. Efter det kanske vi ska iväg och spela biljard och dricka lite (om något är öppet) annars får vi hitta på något annat skojjjjj !

Av Angelica - 23 december 2012 15:27

okej vaknade lagom sent idag"/ skulle träffat bror och barna i kista men jag sov som en gris så vaknade ju inte :-( Men nu är jag uppe och halvfixad så ska jag dra till kusta och se om jag hittar någon mössa som ser lite okey ut.. wish me gooood luck!

Av Angelica - 23 december 2012 00:10

Kalla mig fan fet med all rätt idag.. efter att ha ätit 1 Big Mac, 1 cheesburgare , 6 hot wings , 1mellan pommes cola utan problem.. så är man fan fet!! Och inte nog med det så är det snart dags för gurka och dipp.. hahaha Kommer rulla över till 2013 ;-)

Av Angelica - 22 december 2012 18:28

Då har denna brud annlänt till sin älsklings jobb.. vet inte om jag skrev de i förra innlägget, men köpte lite pressenter till min kära man. så för 1 gångs skull får han något av mig hehe men han blir säkert glad ifall det passar ! :-) Kände på väg från stan att jag var jävligt sugen på att baka lussebullar.. så ska se om de finns färdiga paket här i blatte affären (vilket jag tvekar på) annasr så får min mamman ta sin röv till parkeringen o köra mig till WILLYS efter jobbet.. Så blir de att kolla film och mysa idag:-)

Av Angelica - 22 december 2012 16:01

Sitter och slappar lite hos Melinda och hennes mamma i bredäng.. har gått runt lite med dom i skärholmen och snart drar vi till stan och shoppar lite ;-) i love shopping!!

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards