angelicageorgson

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Angelica - 17 december 2012 20:03

Dagen började som BAJS!!! Vaknar av mig själv och ser att klockan är 11.30,,, fatta paniken när man börjar 11.00 Så skicka sms till resmije och sa att jag hade försovit mig och frågade om jag skulle komma ändå, men de skulle jag inte. Så var 100% säker på att jag skulle få sparken =/ Men så ringde hon och sa att jag får en ny chans. Så nu jävlar måste jag komma på hur jag ska komma upp på morgonen, nya chanser får man ju inte hela tiden!


När Limå slutade dagis så tog vi bussen till stan och gick runt lite, så träffade vi Faster och åkte till IKEA där jag köpte en leksakslåda till Limå och 6 nya stora glas eftersom alla har lyckats gå sönder =/ så när pengarna kommer denna månaden så måste jag köpa garderob till Mina kläder som liggen över hela golvet i klädrummet (har ju fan inte nån stans och lägga dom) Och nya tallrikar samt bestik och lite saker till köket..


Nu väntar vi på att potatisen sak bli färdig så blir det mat sen sova för skrollan och mig inte långt efter..


Thats it for today!! Längtar tils fredag då jag ska åka till Stockholm och få mysa med min älskling!! <3

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards