angelicageorgson

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Angelica - 18 december 2012 17:23

ÄÄÄÄntligen hemma efter 4 Timmars jobb, som jag tycker gick skiiit bra.. De gick undan och vi blev klar med allt fort, Efter jobb gick jag upp och väckte Annikki och drog med henne till stan då jag trodde jag skulle hinna lämna inn papper men de han jag inte. Måste höra om jag får gå ifrån jobb lite tidigare imorgon så jag hinner till banken m.m Men jaa efter jobb så fick jag springa runt halva stan fram o tbx, eftersom jag fick i uppdrag av kocken att lämna in hans mobil på lagning, och eftersom dom kunde laga den fortare än jag trodde så blev de att lämna mobilen där jag sa att jag hämtar den imorgon, sen te bk så tbx o säga att jag hämtar den idag, så till Pitchers där kocken jobbade för att hämta pengar o såååå vidare och hämta mobilen sen lämna den till kocken igen,, hahah gissa om jag är trött på att gå!!! ååå skönt att Limås Farmor kunde hämta henne från dagis så jag kan ordna i kläd rummet samt tävtta kläder o hänga upp dom!!! Då e bara frågan vart fan jag ska göra av kläderna.....?????????????

Av Angelica - 18 december 2012 09:55

Yeeeeey jag kom upp på morgonen !!!! =D överlycklig tjej! Lämnade limå på dagis och gick till konsum o köpte 4-pac redbull och en påse lussebullar (frukost) Och snart är det dags att åka iväg till jobbet känns underbart haha =) aja jag har fått i mig för mycket redbull nu!


ciaaao

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards