angelicageorgson

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Angelica - 5 december 2012 23:42

hej!
hahaha nooo life..
lite bitterfittig blev jag när jag somnade vid 6 och vaknar 8 av att mannen ringer och säger att han inte kan komma...!! :-@ inte fucking okey! men men som straff MÅSTE han stanna längre nästa vecka (tis-tor)
Men nu blir det kolla desperate housviwes sen kanske omublera vardagsrummet.. om jag inte tar det imorgon.. efter tandläkaren och bessök på tingshuset..!

ciaaao

Av Angelica - 5 december 2012 17:03

fy fan vad jäg blev mätt!! Hade köpt mat för att göra men när jag väl kom hem så orkade jag inte.. blev att beställa hem pizza istället.. älskar utkörning.. de gör ju att man verkligen inte behöver gå ut när de e så kallt :-) hade jag inte haft barn eller jobb så hade jag aldrig gått ut!!

Så måste jag erkänna att jag har varit nått för jävligt trött idag.. not cool...
efter jobb stannade jag lite på stan och köpte ett par nya byxor till lillen samt 2 höghalsade tröjjor o en tjock tröjja.. och till mig blev det en ny maskara och puder. Funderar nästan på om jag ska städa lite nu sen aova till min man kommer eller tvärtom.. Om han nu kan köra i detta jävla svenska väder...!

ååååå döööö trötttt!!!

...

Av Angelica - 5 december 2012 10:40

fitta!! vad kallt det är...!

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards