angelicageorgson

Alla inlägg under december 2012

Av Angelica - 11 december 2012 21:30

Okey på fullaste allvar.. VART FAN SITTER FELET...!?! Dom säger en sak och gör en helt jävla annan... Dom ljuger för en och sårar en... Visst jag kanske är en sån tjej som överdriver jävligt mycket men man gör fan inte samma jävla patetiska misstag 2 gånger.. His misstake not mine!

Aja jag får la ta och roa mig själv med Annikki och bossarna.i helgen (o resten av mitt liv)

Ja de jag vill komma till är ATT KILLAR ÄR SVIN! Kyss o hej!!

Av Angelica - 11 december 2012 15:22

Jag är trött som en bög efter 4 timmars jobb och mat.. Så snart blir det att gå till lekplatsen men annikki o limå.. Samt invänta att gubben ska komma <3

..

Av Angelica - 10 december 2012 22:21

Blir lite smått irriterad av att jag inte kan ladda upp bilder från mobilen till bloggen.. Men det får la vänta tills imorgon.. Var på vårdcentralen med limå och de visade sig att hon har halsfluss och inte svinkoppar.. Så hon har nu fått antibiotika och kommer vara hemma från dagis i några dagar.. Eller ja Annikki ska ha henne medans jag är på jobbet. Bra att hon bara bor typ 20 meter ifrån ifall det skulle vara något. . Man ska verkligen vara glad att man har sånna vänner.. <3 Så snart blir det sängen och hoppas på att gubben får bytt däck på bilen så han kan komma imorgon.. Annars blir hans fru riktigt sur!

Av Angelica - 10 december 2012 11:37

jaha de tog inte lång tid färs dagis ringde o sa att jag måste komma och hämta limå som har fått svinkoppor... stackars bebis.. så är på väg hem för att hämta henne och ta henne till vårdcentralen så hon får penceli... så idag blir det en mysdag hemma.. så får vi se ifall Annikki kan ha hennw medans jag jobbar tills hon blir frisk igen<3

Av Angelica - 10 december 2012 10:21

On My Way To Work!!

Av Angelica - 9 december 2012 22:00

Tjena!
Helt nybadad efter att ha packat upp och städat lite här hemma.. Limå fick lite kvälls mat innan hon la sig och somnade direkt.. Man blir lätt trött av att åka buss hela dagen.. nu ska jag göra någta varma mackor innan jag lägger mig och sover. för imorgon väntas jobb och dagis! Samt fixa med kläderna som ligger i hela kläd rummet (ifall jag orkar)..

god natt!

Av Angelica - 8 december 2012 18:51

Okej 1 dag kvar sen är familjehelgen över, så blir det att åka hem och ta de lite lugnt och få sova skönt i sin egna säng innan det är dags för en ny arbetsvecka..


Idag vart jag barnvakt åt systers 5 månaders bebis medans syster, mamma o Julie (systers 4 åring) Åkte iväg til Årjäng och handlade lite. Så klädde vi på oss, bebis, jag o limå och gick ner och mötte dom på centret där vi gick runt lite och handlade lite.. Så åt vi en liten lunch när vi kom hem och tog det lite lugnt samt en skön dusch limå och jag.. Så blev det att äta lite julmat.. Och nu återstår det att jag och limå ska baka lussebullar innan det är dags för mitt lilla hjärta och sova.. Och på tal om hjärtan,, så saknar jag min kära älskling något för jävligt mycket <3

Av Angelica - 8 december 2012 02:17

fy faraooo vad kallt det är i mammas hus.. limå ligger med 2-3 täcken på sig.. hoppas att de hinner värmas upp mycker mer tills imorgon.. Åkte nästan direka jag slutade jobbet. Så åkte jag och syster ner till centret och Limå fick sig en ny dockbarnvagn.. (julklapp) fast varför vä.nta till jul om det bara blir hon och jag..!?! När barna somnade så satt vi och spelade lite kort (jag e bäst) sen kollade lite film innan vi sa god natt nu.. Så ska jag bara se om min mannen är vaken så jag får lite kärlek innan jag somnar :-)

ciaao!

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards