angelicageorgson

Alla inlägg under juli 2011

Av Angelica - 8 juli 2011 00:01

Är bara så otroligt trött på allt (föruton min lilla Limå <3 ) Trött på killen, trött på sverige,vädret,karlstad bara allt. Skulle vara såå otroligt skönt att bara ta Limå och åka på en semester någon stans i världen. Men vart ? Orkar inte lägga upp bilderna från idag så får ta och göra det imorgon. Ska bara gå och ta en dusch sen krypa ner i sängen och sova så godt. Imorgon kommer Jennie hit och ska sova till lördag. Så har i alla fall något att se fram emot imorgon. Nu säger jag bara GOD NATT!

Av Angelica - 7 juli 2011 20:08

Är hemma nu men ska ut igen och ta en promenad med killen och limå.  Sen ska bebisen ta ett bad så när hon sover ska jag skriva lite mer om min och limås dag samt lägga upp lite bilder från idag. ;) see u later

Av Angelica - 7 juli 2011 14:42

Sitte hemma och stör mig på folk som bara kastar andras saker utan att fråga eller något!!!??

Ska nog bara vara hemma idag orkar inte gå ut varje dag är det samma sak som händer ( INGENTING ) Vill bara dra iväg någonstans och göra något nytt. Längtar bara tills mamma kommer så blir det mycket roligare. Limå ligger och sover och jag är såå rastlös. Måste ju gå ut ett tag med Limå så hon får gunga eller bara så hon får frisk luft. Ska ta och sätta mig framför TV:n men först ska jag beställa lite mer bilder från www.fujidirekt.se Riktigt fina saker har dom. Så ska jag ta och ändra lite mer i lägenheten, men får se hur mycket jag hinner med innan gullet vaknar.


 

Av Angelica - 6 juli 2011 22:24

Ska börja med att berätta om min dag/kväll. Gjorde som jag skrev sist, alltså gick hem och städade hela lagenheten samt om mublerade i sovrmmet. Så lagade jag pasta sallad tills killen kom hem och efter det gick jag och hämtade Limå som hade varit hos Farmor medans jag storstädade. Gick runt lite med henne och Saresh + Anela. Sen gick jag hem igen och nattade lilla bebis.

Och nu sitter jag här i köket och tänker tbx på livet och alla problem som jag har haft och gått igenom. Alla som känner mig av er som läser bloggen vet helt säkert en del men för er som inte vet så har jag sen jag var 11 år varken bott hon min mamma, pappa eller någon familjemedlem. Jag har alltid varit vad folk kallar (PROBLEMBARN) Men jag själv tycker inte att det finns några problembarn, allt i livet som händer beror antingen på fel uppväxt eller dåliga val som man själv tar. Visst jag var som sagt 11 år och visste inte mycket om livet eller någon ting annat för den delen. Men på den tiden och väl innan det kan jag lätt säga att jag inte hade det bra hemma. Mamma hade sina problem och jag som sista barnet var den enda som bodde hemma. Mamma och pappa skildes när jag var drygt 1år gammal. Pappa har jag aldrig haft någon vidare bra kontakt med efter det att han skaffade en ny fru. Jag älskar min pappa man han är på ett sätt ute ur mitt liv.. Jag har gått igenom mycket och bott på många olika ställen runt om i både Norige och Sverige, Och mitt problem har alltid varit att jag ALDRIG vill lyssna på vad någon säger till mig om det själv inte passar mig. När jag var 13 år gammal flyttade jag till mitt första låsta behandlingshemm i Småland (Långanässkolan) Där träffade jag otroligt många olika människor och fick lära mig ett och annat, efter ett bra tag. Bodde där närmare 2 år. Och jag har gjort allt där från att ligga och bara gråta av deprisson i 2 veckor till att sitta och skratta med alla. Men nu när jag tänker efter så kan jag bara säge en ska. Allt och stort sätt alla där innte är/var så falska, Jag med vissa stunder! När man träffar vissa av dom som man har spenderat tid med 24/7 nder en så lång tid tror man sig känna folk. MEn så fort man kommer ut visar det sig att allt bara är lögn. Men vissa av tjejerna som jag har träffat ser jag som syskon, 1 av dom jag har mest kontakt med bor i Eskilstuna, Henne träffade jag på ett behandlingshem just i Eskilstuna då jag var 12 år. Älskar henne! <3 Och om man ska prata om familjehem,, då har jag varit i så många att jag själv inte kan räkna, Jag har aldrig kunnat aceptera att ha någon annan en min egna mamma som '' familj '' Det går inte. Sista familjehemet jag bodde i var i Eskilstuna där bodde jag i över 1 år innan jag stack där ifrån som alla andra ställen. Det var en bra familj och jag var fri och hade allt ända dög det inte.


Det jag nu skrev är kanske 4% av allt jag har att säga om min barndom, men man kan inte skriva allt för då skulle jag bli tvungen att sitta i en vecka. Och det är inte allt som folk ska veta. Men kände bara för att skriva det här så ni inte tror att jag har levt ett lätt liv utan problem och beskymmer, För vem har ju det ?? Ska ladda upp en låt som har varit min tröst och en del av mitt hjärta genom många tuffa år och händelser. Vet att ni kommer älska den. så Enjoy!..



DIGGA - BROKEN   


Av Angelica - 6 juli 2011 15:55

Idag vaknade jag 10 men orkade inte gå upp förs klockan var 11. Blev inte att åka till mammas hus bestämde mig för att ge allt en sista chans. Så när jag vaknade gick jag till p's jobb och satt där ett tag. Så gick jag till hans familj och här är jag fortfarande. Funderar på vad jag ska göra för mat idag, lite sugen på någon pasta sallad. Måste dra så jag hinner handla och stor dråsa hela lägenheten. Ska ta och mublera om lite hemma også och göra det fint ;) så hörs vi sen, byye byye! :)

Av Angelica - 6 juli 2011 01:46

E jag lycklig




Lycklighetstest:


[ ] Du har en pojkvän/flickvän

[x] Du har ett eget rum/lägenhet

[x] Du har en mobil

[x] Du har en iPod/mp3

[x] Du har fler än 2 bästa vänner

[ ] Det finns en pool på din gård

[ ] Du har varit utomlands den senaste månaden

TOTALT: 5


[x] Du klär dig som du vill

[x] Du hänger med kompisar minst en gång i veckan

[x] Det finns en dator/laptop på ditt rum

[x] Du har aldrig blivit nedslagen

[x] Du gråter aldrig mer än 3 ggr i månaden

[x] Du får lyssna på den musik du vill

[x] Ditt rum är stort nog för dig

TOTALT: 7


[x] Du har över 50 kompisar på Facebook

[x] Du har över 50 Kommentarer på Facebook

[x] Du har bilder på Facebook

[x] Dina föräldrar låter dig ha bilder på Facebook

[x] Du trivs i skolan

[x] Du brukar göra något efter skolan

TOTALT: 6


[ ] Du äger en bil

[ ] Du brukar inte bråka med dina föräldrar

[x] Du är nöjd med ditt utseende

[x] Du har aldrig fått IG

[x] Du har vänner

TOTALT: 3


[x] Du bryr dig om mer än 5 personer

[x] Du är nöjd med ditt liv

[x] Du kan ett språk, annat än det du jämt pratar.

[x] Du har ett husdjur

[x] Du kan hela texten från 5 låtar

[x] Du har inga "fiender"

[x] Du är en ganska snäll person

TOTALT: 7


Summa: 27

Muliplicera antalet x med 3

Jag är 81 % lycklig

Av Angelica - 6 juli 2011 00:19

Sitter hemma i köket och ska snart ta en dusch innan jag går och lägger mig. Har varit på stan och myst med Annie och några fler, men tror nog att det var Limå som myste mest av oss alla ;) Blev ingen shopping för min del men fick hänga med dom andra medans dom köpte sig lite nytt. Så var det bara att åka hem och fixa kläderna från igår, städa lite och bada limå innan det var dags för henne att sova. Så nu sitter jag här helt själv som vanligt och lyssnar på musik. På tala om att vara själv så åker jag till mammas hus imorgon kan lika gärna sitta själv där bara jag och limå. Ska faktiskt åka dit imorgon, för ajg orkar inte med det här längre. Sitter bara här som en IDIOT! Åker jag till mammas hus har jag ända mina syskon nära vilket är 1000 gånger bättre sälskap. Ska prata med mamma imorgon så hon kan skicka pengar för att åka, Behöver verkligen komma bort och ränsa tankanr en heeel del. Pratar nu med min kära syster och berättar allt. Det är skönt att ha en syster som man kan prata om allt med och som finns för en <3 KÄRLEK TILL MIN SYSTER!


 

Sötisarna Annie & Limå <3



Jag och min syster på min 15Års dag <3

  


Mina 2 syskon och deras små troll ;)   

Av Angelica - 5 juli 2011 14:07

Sitter hemma  hos killens familj ( som vanligt ) ! Har varit med Limå på kontroll, sjukt vad hon växer och jg hänger inte alls med.. Ska bara ta och lägga in lite bilder på limå från hennes tid ;) ENJOY!!



Limå och hennes pappa , då var bebis bara 3-4dagar. 


Lilla Limå 1 dag gammal <3 


Limå 2 månader gammal  


Min bebis så söt när hon sover!


Jag o limå då var hon typ 2 månader gammal


Min kära mamma och systers dotter med lilla Limå 

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards