angelicageorgson

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Angelica - 28 juli 2011 23:07


Då ska man börja med att skriva om denna dag som stort sett bara har bestått av att sitta hemma franför datorn, leka och ta hand om limå och så var vi en snabbis nere på centret och handlade lite mat. Så nu sitter jag här och kollar på någon svensk film med mamma. Sta ta och bli duktigare på att ladda upp bilder från varje dag, men det är ju så lätt att glömma tycker jag ;) Nu kommer i alla fall lite nya och gammla bilder. ENJOY ! !


 


En bild som jag tog med datorn för 2 dagar sen när jag var hemma över natten medans mammas bil var på lagning.



Vill ta och färga håret men mamma säger det är för sent, får se om jag gör det ändå när hon har lagt sig. ( Det hon inte vet, lider hon inte av ) =)

  


Denna bild av mig blev jag taggad på idag, bilden är typ 5 år gammal och på bilden hade jag rymt från ett bahandlingshem jag bodde på. Sjukt att se denna bild när man var helt omedveten om att den fanns =)

  


En sista bild från när jag bodde i familjehem och fick jobba som en åsna vilket jag skulle få betalt för vilket jag inte fick, så har det nu visat sig att den personens hus har brunnit upp! jaja, man får alltid tillbacka för det man gör!


Peace and love!!! 

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards