angelicageorgson

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Angelica - 9 juli 2011 16:24

Sitter hemma hos killens familj och har nyss ätit kyckling och ris. Godt var det verkligen. Nu sitter alla och pratar om att dom vill åka till sjön och sova där.! Skulle aldrig vela sova ute med alla mygg och kryp. Kan aldrig sova ordentligt när jag sover ute eller i tält eller liknande. Funderar på att antingen ta en promenad med T eller fråga om Z kan komma och göra mig sälskap lite. Men beror på vilka av dom som ska åka eller om någon av dom ens kommer åka. Man vet ju aldrig. Ikväll blir det att lägga sig tidigare en igår, om man inte hittar någon bra film på TV. Hörs senare

Av Angelica - 9 juli 2011 12:56

Var bara tvungen att säga att det är ett grymt bra program på kanal 3 just nu. Handlar om Kvinnor som ska få barn och männen som inte använder huvudet (som vanligt) så programmet går ut på att lära männen om att ta hand om sin familj och tänka som riktiga männ och pappor. Vilket tydligen inte är lätt för dom.

Klockan 2 drar jag till killens jobb så ska vi dra o handla lite mat, vilket verkligen behövs eftersom kylskåpet tömdes igår!! HATAR det. Folk som bara kommer och känner sig som hemma, o killen måste lära sig att tänka framåt när det gäller vissa saker inte bara tänka för NU! kiss and love soo longe!


 

Av Angelica - 9 juli 2011 11:19

Det är väl inte för sent att säga god morgon nu? för mig är det inte de, vaknade vid 9 men har legat och myst med min lilla älskling i sängen. Jusst nu härjar hon runt på golvet så det ser ut som någon har släppt en bomb i vårat sovrum, Antar att bebis snart börjar bli trött igen så ska jag lägga henne sen ska jag gå upp och fixa iordning mig. Vad som händer idag har jag ingen som helst aning om. Men får se vad de blir utav det. ska natta bebisen nu så hörs vi senare ;`)

Av Angelica - 9 juli 2011 01:26

Har haft en bra dag idag. Har varit kul, trevligt och mysigt. Efter att jag vaknade och kollade lite på tv så gick jag och min älskade limå ut. Träffade T och C i centrum så satt och pratade med dom ett tag innan Z kom, så när hon kom började det precis att spö regna så sprang in i en port så inte limå skulle bli så kall. Sen lämnade jag limå hos sin farmor eftersom killen hade hämtat hem sina kompisar och dom satt och drack (Vilket inte händer ofta i vår lägenhet nu när vi har limå) Dom var där ungefär 1 timme och under tiden satt jag och z i köket och kollade lite på datorn. sen när dom gick drog vi och hämtade min lilla godis så myste lite med henne innan hon skulle sova för natten. Sen satte vi oss och kollade på The Grudge. äcklig film. Så ringde mamma så fick säga god natt till henne. Z gick nyss så jag sitter och kollar på en film on Tina Turners liv och karriär. tycker det är ganska intressant att se. Helt otroligt vilket liv vissa går igenom och vilka as killar kan vara... fyfan!!! Ville lägga in bilderna från igår och idag men min iphone vill liksom inte ha något med min dator att göra. så ska se om jag kan fixa det imorgon. Det blir ju så tomt med en blogg utan några bilder och kan ju inte lägga in massa gammla bilder hela tiden. Men idag får ni några gammla bilder ;)


  






  

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards