angelicageorgson

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Angelica - 3 juli 2011 23:29

Sitter i köket o lagar mat, lagar alltid mat på natten av någon konstig anledning. Min lilla Limå ligger och sover så sött. Har varit ute sen sist jag skrev för då kom Saresh och Anela så satt vi hos mig lite sen drog vi till lekplatsen så Limå fick gunga lite. Sen gick vi till affären och handlade lite gott, efter det satte vi oss i centrum och pratade m livet. Och så har min dag sett ut stort sätt. Sta nu ta och använda systers hårfärg som hon glömde sist hon var här, så ska jag ta ansiktsmask och sätta mig framför TV:n med god mat och kolla på THE GRUDGE. äcklig film. ! Killen är ute och röker vattenpipa med sina gys. Är veldigt osäker på om jag kommer vakna imorgon till klockan 10, både jag och min dotter sover länge på dagen ;) Men har beställt väckning från killens mamma så får bara hpas att hon kommer ihåg mig. Nej nu ska jag ta och ladda upp lite bilder på min bebis och skorna som jag köpte igår ;)



  Min söta lilla ängel! <3 Kärlek till min dotter!


  Mina fina skor ;) vad tycks ?

Av Angelica - 3 juli 2011 13:57

Min lilla bäbis stälde sig upp igår för första gången och satt själv i badkaret =) ska lägga upp bilder från igår när jag är klar med detta inlägg. Ska även försöka bli bättre på att faktiskt lägga in bilder för varje dag. Blir väl roligare att kolla in min blogg då =)


Sitter nu i köket som jag nyss damsugade, Limå ligger och leker på golvet och killen drog nyss iväg till en killkompis. Vet verkligen inte vad jag ska göra idag, försöka ringa killens syster så vi kan va ute och bara gå runt. annars får jag bara ta och dra nu och köpa cigg sen sitta hemma och kolla på TV. Vilket kommer bli något för jävligt tråkigt. Så får komma på något annat. Men nu måste jag byta om på min lilla ängel..


   LIMÅ SOM STÅR I SÄNGEN   LIMÅ SOM SITTER OCH BADAR SJÄLV   LIMÅ OCH PAPPA PÅ BUSSEN   LILLA APAN I VAGNEN, DÄR VILL HON ALDRIG SITTA STILL.

BEBIS ÄLSKAR ATT GUNGA 

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards