angelicageorgson

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Angelica - 10 juli 2011 20:22

Sitter hemma med Z och äter Godis o dricker cola. Min lilla älskling sitter här i mitt knän och kastar ner allt hon kommer åt hamnar på golvet. Idag har vi bara varit ute i det sköna vädret. Snart dags för limå att gå och sova sen ska vi kolla på någon skräck film. Nu kom R och ska umgås lite med oss. Orkar inte skriva så mycket mer nu känner att jag börjar få huvudvärk. får höras mer antingen imorgon eller senare om jag har något o säga..

Av Angelica - 10 juli 2011 14:31

Det är väl absolut sent att säga god morgon så jag säger god dag ist. Sitter hemma i köket och tar en Fika/frukost. Limå har fåt mat och är nu trött. ska ta och lägga henne . Vid 4 kommer Z så det blir ju Nice. Skriver mer senare för nu har jag en väldigt trött bebis. kiss and love

Av Angelica - 10 juli 2011 01:12

Var bara tvungen att lägga in den här gamla låten men den påminner mig ióm en hel del från mitt gamla liv. älskar låten och personerna som fanns då!!


Av Angelica - 10 juli 2011 00:38

Yeey nu vill min mobil paras med min dator ;) hehe nej men nu ska jag lägga in bilderna som jag har tjatat om i några dager. Tog sin tid det. MEn först ska jag skriva lite om idag.


Sen sist jag skrev, var hos killens familj, alla gick ut så jag stannade med limå och hans syster o kollade på harry potter som gick på 5an. Sen efter det gick jag ut med min lilla bulle såklart. Träffate T och C så vi tog en promenad och handlade lite, sen satte vi oss en stund på lekplatsen. Efter det gick vi hem till C och satt och pratade om livet. Riktigt trevligt och så fin lägenhet hon hade =) så gick jag direkt hem efter ett tag där och lilla Limå somnade direkt. Så nu sitter jag i köket och lyssnar på skön musik och har fixat www.anelaaz.bloggplatsen s header så nu är det fint där også ;) tycker alltid att det är kul att fixa med bilder och så. Ska ladda ner lite ny musik till mobilen man blir ju så fort trött, i alla fall jag som ALLTID lyssnar på musik. Blir nog inte så tidigt i säng som jag trodde idag. Men vad gör det? =) Nu kommer bilderna så hörs vi mer imorgon. Peace and Love..



Lilla limå hittade mina ballerina kakor.. tyckte säkert hon var godt!

  


Choklad monster

  


Sötis<3

  


Stackarn ser ut som en kille här ;)

  


<3

  


<3

  


Jag och min princessa<3

    

<3


Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards