angelicageorgson

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Angelica - 4 juli 2011 12:37

hahah Min bebis sitter på golvet och skricker och pratar med sig själv då låter det som öööhhh,öhhh,. haha rolig emma hod killens unge. Har sista tvätten i torktumlaren så är jag klar. Sitter hemma hos killens familj under tiden som jag väntar. har gjort massa men känner mig ändå så rastlös. Vill åka in till stan eller bara hitta på något. Men synd att solen inte skiner för då hade det faktiskt varit roligt att vara ute. Nu ska jag ta och hitta fram lite kläder till min lilla nakenfis eftersom hon nyss tog en tupplur =)

haha, killens sitter sitter och blogger med sin tröga mobil istället från datorn. svårt och välja. Själv har jag varit och hämtat min dator =) nu säger jag GOOOOD BYE!


 

Av Angelica - 4 juli 2011 09:03

Helt otroligt att jag är vaken vid den här tiden faktiskt. Men kommer bli ett kort inlägg dels eftersom dagen inte har börjat och dels för att jag måste springa och klä på mig sen fixa tvätten och så är det bara att dra och hämta vår tvättstugenycket (har använt killens mammas tvättstuga sen oktober) Så ska jag tvätta kläderna 10 ;) Mutch too doo!

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards