angelicageorgson

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Angelica - 2 juli 2011 19:27

Siter just nu på balkongen hemma hos killens familj. Saknar solen det har varit varmt men solen saknas. Var med killen och Limå på bergvik där jag och killen köpte oss nya skor och filmer. Ska lägga ut bild på skolna o min Limå sen när jag kommer hem. Vart och bokat tvättstuga tills på måndag, älskar att tvätta kläderna för det är bara så otroligt skönt efter när dom är rena;) ska ha myskväll med killen idag, äta god mat och kolla på någon av filmerna vi köpte. Funderar på att kanske ta en promenad nu innan det är dags att gå hem. Smekas mamma såg mig på balkongen så ska ner och ta en cigg med henne;)

Av Angelica - 2 juli 2011 01:55

Killar ( I alla fall min kille ) lovar alltid saker men sen går dom och gör det motsatta, undrar verkligen varför det alltid ska vara så? Som P lovade att vara mig mig den här helgen och vad gör han då? jo han går ut med sona kompisar såklart, och svarar inte när man ringer. Vilket jag börjar bli så otroligt trött på. Funderara bara på att åka med upp till mamma när hon ska dig. skulle vart med sälskap än att sitta här utan han. Aja ska jag vara ärlig betyder han inte så mycket längre att jag ska bry mig om sånna saker längre. Jag kan leva mitt liv så får han nu bara leva sitt. Tycker bara att det är så fittig stil!


Men idag har jag varit på stan och handlat till P och Limå inte et skit till mig själv, känner inte att jag hittar något fint. Så har jag varit ute med killens syster Saresh och Anela sen gick vi till mig och lagade lasagne vid 22 tiden =) Det dög, är nu första gången som jag gjorde det så , Är bara så otroligt trött nu att jag bara ska gå och fixa mig sen slänga mig i sängen vilket kommer bli otroligt skönt. Såå god natt all =)


 

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards