angelicageorgson

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Angelica - 11 juli 2011 23:07

Sitter i köket med killen och har nyss ätit kyckling och ris. Idag har jag tillbringat tid med Z och hennes familj, sen när hon drog gick jag och hennes syster runt med bebisarna och pratade om livet och allt. Mysigt, Så drog hon och jag stannade med killens syster o någrt till, så vi gick till lekplatsen och gungade Sen gick vi till mig och laddade ner lite mer filmer. Killen ska prata med sin familj på msn nu så måste dra,, Byye

Av Angelica - 11 juli 2011 13:12

Sitter hemma och har inte fixat mig ett dugg än. Börjar ju bli dags att gå ut snart. Så måste bara fixa mig snabt och klä på lilla limå. Igår satt vi som sagt och kollade på skräck film och killen försökte sedan att skrämma oss genom att sätta upp en mopp mon han hade klätt på i badrummet. Känner han så pass att jag visste att något sånt skulle komma. Håller på att ladda ner filmer nu så om någon har några bra filmtips gör gärna ett inlägg ;) i love movies, my baby girl, family, music and my baby girl again ;) Ska snart dra ut så jag har något att skriva om senare =)

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards