angelicageorgson

Alla inlägg under februari 2012

Av Angelica - 3 februari 2012 00:56

Scrubs på tv och fullt med bullar och redbull på bordet, så har min dag sett ut.. nejdå har vart en sväng hos limås fars familj så hon fick leka av sig lite, sen tog jag och S en liten promenad . Otroligt vad dagarna flyger iväg, känns som det är tisdag så är det fredag imorgon. Vanligtvis en helg så skulle jag åkt iväg men har ingen aning om vad som händer denna helgen. o så fyller jag år om 2 veckor også, känns inte okeey!! vill vara 16år igen..! snacka om att jag byter ämne på kors och tvärs här.. men det får vara, ska slänga upp lite bilder nu när jag är inne på datorn, sen slappa i soffan och kolla mina program. (Som vanligt) =) Ooo imorgon ska jag börja träna och göra mig klar för beatch 2012!!!


               


Sjuukt att hon har växt så mycket och så FORT de senaste året!!

Av Angelica - 1 februari 2012 22:11

Heej! Inte precis igår som jag var här och skrev. Men kämde att de passa bra nu när jag sitter helt uttråkad i soffan. och så blir det roligare o blogga nu när jag har min nya mobil som jag inte kan sluta pilla på:) ska vi se vad som har hänt sen sist jag skrev.. hmm, jag och kurden gjorde slut så han har flyttat till norge och bor där. Min fina älskade Limå blev 1 år förra månaden (tycker att det är helt sjuuukt vad ett år bara har flygit iväg) vet inte direkt om jag har så mycket att skriva eftersom jag fasnar lite i en film som gpr på 6 an. ska se om jag kan slänga upp nån bild så får vi se om jag kommer ihåg att skriva imorgon ;)

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards