angelicageorgson

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Angelica - 11 februari 2012 22:26

Shoo baloo, sorry för igår, men levde i min egna lilla värld då.. Nejdå men var ute på stan en liten runda men åkte hem relativt tidigt dels för att jag inte alls var så fest sugen med min huvudvärk. Idag har jag vart hemma och 'små städat' och bara myyst , var ju såklart en liten snabbis så Limå fick träffa sin farmor och sina farbröder. Söndag i morgon alltsåå..? vad ska man göra med helgen som bara flyyger förbi, eller jaa. alla dagar bara flyger förbi. Medans jag bara vill flyga iväg.. Limå ligger och sover så sött så, men hon var lite orolig tidigare, sov o vaknade lite fram och tillbaka. Jag ska ta och lägga in några bilder sen vända uppmärksamheten mor TV:n och se om det finns någon bra film.. (Hoppas) Annars får det bli ett skönt bad med lite skön musik och levandes ljus. 


Take it easy tonight.. =)


       

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards