angelicageorgson

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Angelica - 9 februari 2012 21:27

Just nu sitter jag färdig solad och väntar på att H ska bli klar, man måste ju jobba lite på färgen innan sommaren så man kan gå runt utan att se ut som ett lik.. Men mest gör jag det för att få min egna lilla time out, så blir det att hämta Limå och henne sen ett skönt bad med anskitsmask och avslutar dagen med god mat ( lövbiff ,potatisklyftor o beås) såklart framgör tv:n. Limå var som sagt hos tandläkaren idag, där dom bara kollade hur många tänder hon fått och så pratade dom lite om tandborstning m.m Nej nu börjar H bli klar så jag ska bara ta och slänga på mig lite kläder, ska bli skönt att homma ut till kylan nu;)

Av Angelica - 9 februari 2012 06:31

Yeeah .. bara för att jag är vaken :) A väkte mig 20 i 6 eftrrsom det var tänkt att jag skulle ta bussen hem kvart över 6. Men jag bestämde mig för att ta en senare bussså jag kunde gå och hämta Limås pulka som e hos min mamii. ligger o kollar på 9 par som tävlar/tränar för att vinna sina dröm bröllop. finns ju inte något att se på tv såhär dags på morgonen, lite annat än TVSHOP kan dom väl visa...? Aja time toooo get dressed.:) o igen- urSäkta om de e fel stavat (skriver från mobilen)

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards