angelicageorgson

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Angelica - 6 februari 2012 18:35
STEG 1:
Namn: Angelica Beatrice Georgson
Födelsedatum: 19/2-1993
Födelseplats: Stockholm
Bor: Karlstad
Ögonfärg: Blå grön..?
Hårfärg: rått-färg.. men blonderar
Längd: 1,74
Skostorlek: 39
Civilstatus: UPPTAGEN
Höger eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: vattenman
Kär: Beror på ..

STEG 2:
Skor som du bar idag: svart guldiga reebok
Dina svagheter: Limå!!
Rädsla: Att något ska hända mina nära och kära
Målsättning: Just nu.. Flytta till en ny lägenhet

STEG 3:
Första tanke när du vaknar: Hur mycket är klockan
När du somnar: Han..!

Steg 4:
Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola
McDonalds eller Burger King: McDonalds
Adidas eller Nike: Adidas
Lipton ice tea eller Nestea: Lipton
Choklad eller vanilj: Choklad

STEG 5:
Svär du: ja fyfan
Sjunger du: I duschen och när jag känner för det
Duschar du varje dag: Ja oftast
Gillar du skolan: haha 3 år senare eller...?
Tror du på dig själv: Beror på
Kommer du överens med dina föräldrar: De e väl som med alla andra

STEG 6:
Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol: Ja
Shoppat: haha såklart
Ätit sushi: nej fyy..?
Stått på scen: nää
Skejtat: Nej
Bakat: japp
Stulit något: Nej

STEG 7:
Har du någonsin…
Däckat eller varit jättefull: Ja.
Blivit kallad hora: ee vi lever i ett årtionde där order Hora används lika ofta som Hej!
Blivit nerslagen: njae

STEG 8:
I framtiden..
Namn på barn: (LIMÅ) Diana, Mina, Derek
Hur vill du dö: de som e minst plågsamt
Vad vill du bli när du blir gammal: Bli gammal tänker jag fan aldrig bli! (samma som sanna haha)
Antal människor du skulle ge ditt liv för: Limå!!
Antal CD-skivor du äger: hahah saay whaat
Antal piercnings: 4- näsan, tungan, överläppen och under läppen- dock inget i under läppen. o naveln innan jag blev gravid.
Antal tatueringar: 2- benet o bröstet.
Hur många gånger du varit med i tidningen: 2 som jag vet..
Antal saker du ångrar: kan ju inte räkna alla...?

   
Av Angelica - 6 februari 2012 14:29

ORKAR INTE säger jag om det ena, och OKEEY om det andra... 

Har varit iväg på Willys och stor handlat lite, kom hem och städade lite sen natte limå som var otroligt trött. Slängde mig i soffan med en mini-pizza och bestämde mig för att de var sista jukn-fooden som jag skulle äta. Måste bli bättre med mat rutiner och allt som har med runtiner o göra. 

Ska ta och slänga ihop kläderna som ska tvättas, kolla på OC, gå till tvättstugan sen till biblioteket med Limå och hämta en bok som jag skulle hämtat för flera månader sen. Alla barn här får en liten barnbok när dom närmar sig 1år. som en liten gova från kronoparken/kurdparken.. 

Sitter o tänker på att jag värkligen vill flytta till ny lägenhet NU,NU,NU älskar att inreda med nya möbler, hänga upp tavlor, byta tapeter eller måla ..åååh, Så man kan lätt säga att min dröm just nu är att flytta till en 3a (2 sovrum) på ett litet lugnare område och på nedersta våning hälst. =) Mabyy next month, då ska limå få ett riktigt tjejigt och rosa sovrum;) Men allt är ju bara drömmar, just nu!!


 


       

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards