angelicageorgson

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Angelica - 3 februari 2012 21:20

Sitter vid TV:n o kollar på CatWomman i brist på annat. Lagade lasagne som står och svalnar lite så blir det mys i soffan rästen av kvällen, om jag inte slänger mig i badet med ansiktsmask, hår-inpackning, skön musik och levandes ljus.. Annar blir det imorgon kväll..

Limå somnade för drygt 1 timme sen, vi har varit ute på en liten promenad och så hem till farmor. Konstigt att dagarna går så fort även om man inte gör så mycket.. Ska ta och ladda upp lite bilder från idag så hugga in i maten ;)


         

Av Angelica - 3 februari 2012 12:23

Omg är det ända jag kan säga, sitter och kollar på folk som ska åka med flyg på tv. Och jag fattar inte att dom ska börja jiddra för små saker. man kan ju inte skylla på personalen för att man själv kommer försent o missar flyget...!? Ussh stör mig så enormt på det. Sitter och myser med Limå i soffan efter att ha hätit en enkel lunch. Fundefar på om man ska göra sig iordning och ta en promenad eller åka till IKEA, eller kanske ta och sova 1 timme eller 2..?

Av Angelica - 3 februari 2012 00:56

Scrubs på tv och fullt med bullar och redbull på bordet, så har min dag sett ut.. nejdå har vart en sväng hos limås fars familj så hon fick leka av sig lite, sen tog jag och S en liten promenad . Otroligt vad dagarna flyger iväg, känns som det är tisdag så är det fredag imorgon. Vanligtvis en helg så skulle jag åkt iväg men har ingen aning om vad som händer denna helgen. o så fyller jag år om 2 veckor også, känns inte okeey!! vill vara 16år igen..! snacka om att jag byter ämne på kors och tvärs här.. men det får vara, ska slänga upp lite bilder nu när jag är inne på datorn, sen slappa i soffan och kolla mina program. (Som vanligt) =) Ooo imorgon ska jag börja träna och göra mig klar för beatch 2012!!!


               


Sjuukt att hon har växt så mycket och så FORT de senaste året!!

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards