angelicageorgson

Alla inlägg under februari 2012

Av Angelica - 6 februari 2012 14:29

ORKAR INTE säger jag om det ena, och OKEEY om det andra... 

Har varit iväg på Willys och stor handlat lite, kom hem och städade lite sen natte limå som var otroligt trött. Slängde mig i soffan med en mini-pizza och bestämde mig för att de var sista jukn-fooden som jag skulle äta. Måste bli bättre med mat rutiner och allt som har med runtiner o göra. 

Ska ta och slänga ihop kläderna som ska tvättas, kolla på OC, gå till tvättstugan sen till biblioteket med Limå och hämta en bok som jag skulle hämtat för flera månader sen. Alla barn här får en liten barnbok när dom närmar sig 1år. som en liten gova från kronoparken/kurdparken.. 

Sitter o tänker på att jag värkligen vill flytta till ny lägenhet NU,NU,NU älskar att inreda med nya möbler, hänga upp tavlor, byta tapeter eller måla ..åååh, Så man kan lätt säga att min dröm just nu är att flytta till en 3a (2 sovrum) på ett litet lugnare område och på nedersta våning hälst. =) Mabyy next month, då ska limå få ett riktigt tjejigt och rosa sovrum;) Men allt är ju bara drömmar, just nu!!


 


       

Av Angelica - 5 februari 2012 19:37

Sitter hos limås farfar och kollar på top modell sverige. For the first time! Kan bara säga OMG till vissa av tjejerna, vissa ser ju för jävliga ut også. Aja. kollar väl klart på det här nu när jag väl har börjat, sen hem o lägga Limå och försöka sova tidigt så jag kommer upp tomorrow! PEACE!! ;)

Av Angelica - 5 februari 2012 16:35

Sitter hemma och väntar på maten med limå och H , kyckling med klyft potatis blir det idag :) får passa på att laga god mat när man har sälskap. jag hatar att laga mat när jag är själv. Har vart hos limås fars - familj ett tag på för middan sen gick vi till affären ( som vanligt ) . and then home sweet home. eller home sweet home vet jag f** inte om det är. ska ringa imorgon och se om jag får byta lägenhet. Inom 3 veckor måste det i alla fall hända..! Aja nog med de för nuu!! Time to eat :)

Av Angelica - 4 februari 2012 23:04

   


Shoooo, home sweet homa aahh =>) sitting as usual in my couch and watching tv. Någon film på 5an 'musik and lyrics' Har sett den flera gånger, dont love it men de duger när de inte finns så mycket annat o kolla på. Blev en sen kväll för Limå då vi var hos hennes faster tills klockan var typ 21, så gick vi och bokade tvättstugan, yeeeah älskar att tvätta kläder, luktar alltid så gott efter ;) så måste jag upp tidigt imorgon och få ordning på mina tids rutiner. Funkar ju inte att vara vaken typ hela natten och sova halva dagen. much to do on Monday, (ussh)..


Slängde upp 3 bilder från idag, Limå och hennes grimaser hela tiden, så fort hon ser en kamera så ska hon göra sig till =) Love ma babbbby giirll ;) God natt på er, ska ta ett bad sen mysa i soffan så vidare till sängen ;)


Av Angelica - 4 februari 2012 19:26

Mätt o goo, fetbsom en kooo.. nej inte helt va..? Sitter hemma hos limås faster och har ätit mini-pizza. har slagit mig ner i hennes sköna soffa och bara kollar på vad Limå gör för hyss. (mobil bloggar och har inte helt förstått hur och om man kan lägga in bilder här ifrån?) men ska ta och ladda upp senare , om jag kommer ihåg daah. Har stort sätt varit hemma hela dagen bortset från att vi har varit i affären och nu här. Ska slänga mig över chips skålen och ta lite bilder på Limå nu;) Ha en FETT nicee lördag;)

Av Angelica - 3 februari 2012 21:20

Sitter vid TV:n o kollar på CatWomman i brist på annat. Lagade lasagne som står och svalnar lite så blir det mys i soffan rästen av kvällen, om jag inte slänger mig i badet med ansiktsmask, hår-inpackning, skön musik och levandes ljus.. Annar blir det imorgon kväll..

Limå somnade för drygt 1 timme sen, vi har varit ute på en liten promenad och så hem till farmor. Konstigt att dagarna går så fort även om man inte gör så mycket.. Ska ta och ladda upp lite bilder från idag så hugga in i maten ;)


         

Av Angelica - 3 februari 2012 12:23

Omg är det ända jag kan säga, sitter och kollar på folk som ska åka med flyg på tv. Och jag fattar inte att dom ska börja jiddra för små saker. man kan ju inte skylla på personalen för att man själv kommer försent o missar flyget...!? Ussh stör mig så enormt på det. Sitter och myser med Limå i soffan efter att ha hätit en enkel lunch. Fundefar på om man ska göra sig iordning och ta en promenad eller åka till IKEA, eller kanske ta och sova 1 timme eller 2..?

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards